Starter I også ferien i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Webredaktøren-vb

... det er der i hvert fald mange der gør, og fra på mandag er jeg væk et par uger, så vær gode ved hinanden imens ;) Jeg skulle have været til Sverige, men kører nok sydpå i stedet... hvis jeg kan finde et billigt sted :huh: Hav en god ferie og dejlig sommer alle sammen, når I kommer dertil B)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Polyp-vb

starter mandag...eneste planer er at lave så lidt som muligt og få set en masse enten i DK eller Berlin afhængigt af vejret

Anmeld

8. juli 2011

Webredaktøren-vb

Vi overvejer også Berlin, da det jo er en fantastisk by, der stadig er glimrende, selv om det regner... B)

Anmeld

8. juli 2011

Pia S-vb

Jeg har lige en uge til på job og så står den på fire ugers ferie. JUBIIIIIII

Anmeld

8. juli 2011

Spunk-vb

Jeps. Desværre er jeg syg hvilket jo ikke er en særlig fed måde at starte ferien på og betyder også at jeg nok er nødt til at kigge forbi jobbet i næste uge og få samlet et par løse ender der skulle have været ordnet i dag og lave en ikke-til-stede-assistent. Håber godt nok at vejret bliver bedre - i dag var jeg pludselig nødt til at stæse udenfor at sætte vores papircontainer under et utæt nedløbsrør og sikre at kloakristen ude på vejen ikke var stoppet så vi ikke får vandskade igen :unsure: . Nu flader jeg ud på sofaen og begræder og nyder at manden og spunken er taget til Jylland uden mig.

Anmeld

8. juli 2011

Spunk-vb

@ Webbie. Morer mig for øvrigt lidt over at du fik kolde fødder mht. telttur i Sverige ;) Men kan nu ikke bebrejde dig - jeg har aldrig været på ferie i Sverige uden regnvejr... God fornøjelse med bilturen :) PS. Har hørt at der er rigtig gode shopping-muligheder i Berlin - mine kollegaer kommer altid hjem med nye tasker, støvler og tøj købt for billige penge.

Anmeld

8. juli 2011

Webredaktøren-vb

Ja, jeg får jo nok brændt lidt flere penge af i Berlin end Sverige, så det indgår i overvejelserne ;) Sidste år havde vi faktisk en skøn og helt rolig ferie i Sverige, men det var også fantastisk vejr... altså efter nordiske forhold B) Nu har jeg kigget på styrtregn her i København de sidste to timer, så lige nu er jeg godt tilfreds med endnu ikke at have booket nogle steder :lol:

Anmeld

8. juli 2011

Rita-vb

Både og :P Jeg har ferie med børnene de næste to uger, men manden får så først ferie derefter - og så har vi to uger sammen allesammen :) De næster par uger bliver derfor brugt på endagsture i området - og så skal de to store vist på besøg hos bedsterne et par dage eller tre :)

Anmeld

9. juli 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg har taget fri med ungerne og begyndte ferien d 27 Juni og har ferie til d 8 August :) I nat kom vi hjem fra Tyrkiet hvor vi har været 8 dages tid, og senere tager vi 8 dage til Italien - ungerne har bestemt rejsemålene. Og i mellemtiden daser vi bare i DK og zigzagger alt efter vejret....

Anmeld

9. juli 2011

kongster-vb

Jeg har haft ferie i en uge nu. De første par dage gik med at hygge med ungerne og rydde en venindes vandskade-ramte kælder. Så drog ungerne afsted på hhv sommerlejr og miniferie hos moster. I går kom datteren hjem - pavestolt over selv at have taget togturen fra København til Skanderborg og retur. Hun havde haft en super miniferie hos sin moster og den lille fætter og kusine. Med tøsehygge, film, brunch etc. I morgen kommer sønnike så hjem fra sommerlejr. Jeg glæder mig til at have alle kyllinger i hus igen. Og så har vi tre uger sammen alle 4 og skal i sommerhus med svigermor og evt på en Danmarkstur hvor vi skal se bunkere ved Vesterhavet og bare køre nordpå i roligt tempo. Vi skal nok også en tur i Fårup sommerland og ender så hos min mor i Blokhus, hvor ungerne skal være alene i en uge (når vi starter på job igen) Det skal nok blive en god sommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.