Var så ved jordemoder i går - bettepigen blev vurderet til 4 kg :ohmy: og jeg fik en tid til vurdering på fødegangen på mandag. :unsure:
Men jeg håber godt nok, at hun kommer af sig selv inden - for det første fordi, at de siger, at det er bedst og for det andet, fordi der er SÅ lang tid til mandag... :blink:
Både autostol og barselstaske har efterhånden stået i bilen i et stykke tid og det ender med, at det helt nye børneværelse (primært til storesøster) står færdigt også... :cheer: Vi havde ellers taget det med ro, da bettepigen alligevel kommer til at sove i soveværelset i al fald det første halve år :)
Ellers har jeg forsøgt at væbne mig med tålmodighed og har afprøvet diverse tålmodighedsråd omkring at lave barselsønskeliste, ønskeliste til barnedåb osv osv. :woohoo:
Desuden har jeg fået mit skema for næste semester og er blevet lidt forskrækket :S , da jeg er gået ret meget op i undervisningstimer (vi var blevet forberedt på færre) og dermed umiddelbart har en eller halvanden fridag om ugen samt over 20 undervisningstimer. :ohmy:
Det er selvfølgelig positivt ift uddannelsen, men ift at have en lille baby med, så virker det lidt skræmmende. Men det kan jeg da heldigvis tage én dag ad gangen og vi har jo ikke mødepligt, men deltagelsespligt og den er jeg ikke bange for at kunne opfylde. ;)
Så alt i alt ok - nu skal lillepigen bare komme ud og hilse på verden, så vi kan lære hinanden at kende og få nydt noget sommer og ferie osv. :woohoo:
Anmeld