Bortviste skolebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Frede-vb

Hvad mener I om den situation, at nogle skolebørn i indskolingen er blevet bortvist fra en skole her i DK, fordi de har ridset nogle biler? Nu har vi selvfølgelig kun historien fra medierne, men som den er forelagt er min umiddelbare holdning, at det er helt okay, at børnene er blevet skilt ad og nu indgår i nogle andre relationer på et nyt sted. Forudsat, at børnene har fået den hjælp, de har brug for, kan jeg ikke se, hvorfor der er al den modstand mod løsningen på problemet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Det er stadig mig-vb

Som udgangspunkt synes jeg også det er HELT fint! Men hvor den halter lidt, er der hvor forældrene rent faktisk ikke blev tilbudt hverken et møde på skolen, eller hjælp til omplacering af deres børn, så vidt jeg forstår følte de sig RET alene. Bortvisningen gik ret hurtig. Så nu kan man bare håbe at skolen ikke har fået sendt problemerne videre til andre skoler, og at der nu tilbydes en eller anden form for hjælp til familierne og de tre børn.

Anmeld

26. juni 2011

Polyp-vb

Jamen, forældrene HAVDE jo været indkaldt til møde FØRSTE gang ungerne havde ridset biler på skolens p-plads...de blev jo først flyttet ANDEN gang...og så kan en fraskilt far da godt sige at han ville have været orienteret...men når nu hans øgles mor havde været med ved første møde, så er det sg... da ikke skolens problem at forældrene ikke taler sammen Super at de uvorne unger er blevet skilt ad nu - det er da bedre og billigere for alle (bortset fra forældrene som jo kommer til at betale dyrt i form at erstatning for omlakering etc ad bilerne - det er der ingen forsikringer der dækker) end at lade dem forstsætte og så først slå ned, når de er 13 - 14 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.