Så skete det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

Elverpigen-vb

I onsdags (15/6-2011) kom Sigrids lillesøster Dina til verden. Om morgenen cyklede jeg over i dagplejen med Sigrid,jeg kunne godt mærke på vejen hjem at det nev lidt i maven, men det var ikke ret meget, så jeg tænkte ikke mere over det. Ved middags tid skulle jeg på wc, og der kunne jeg se at der var lidt blod, og jeg lagde mærke til, at det nev i maven endnu. Nå, jeg måtte jo hellere ringe til manden og sige at nu måtte han godt komme hjem, for nu begyndte det. (Jeg fødte Sigrid på 4,5 time, så jeg havde fået af vide at jeg skulle komme ind på sygehuset hurtigt). Jeg gik i gang med at pakke tasker, og ringe til svigerfar, som skulle passe Sigrid. Kl 13 kom manden ind af døren, han havde Sigrid med og svigerfar var også lige kommet. Jeg ringede til fødegangen og sagde at vi var på vej. På sygehuset, kunne vi konstatere at der var et par minutter mellem veerne, og jeg var rimeligt godt i gang. Hver gang jeg havde en ve dykkede Dinas hjertelyd, men det gjorde Sigrids også, så vi var ikke bekymrede, jeg fik noget ilt til at afhjælpe det lidt. Kl 15 fik jeg presseveer, og efter 4-5 stk, kom lille Dina til verden kl 15:14, hun vejede 2552 g og målte 48 cm, altså en lille størrelse. Jeg skulle heldigvis ikke syes, så vi lagde os for at hygge, og slappe af. Men som tiderne er nu, så føder man jo ambulant som andengangs fødende, så vi blev på sygehuset til omkring 18:30, og så kørte vi hjem og hentede pizza, og hyggede. Mine forældre kom forbi og ønskede tillykke. Torsdag ved middags tid kom Sigrid hjem, og hun var straks meget kærlig og sød ved Dina. Jeg håber at i andre får en nem fødsel. og ikke skal vente over tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Det er stadig mig-vb

Tillykke med den veloverståede fødsel :) Og Dina, godt navn, det hedder min datter også.... :laugh:

Anmeld

19. juni 2011

Titte-vb

Tillykke med den lille prinsesse, godt t høre det gik godt for jer alle! :)

Anmeld

19. juni 2011

Kirle-vb

Tillykke med den skønne datter! Fantastisk at alt gik så godt! <3

Anmeld

19. juni 2011

Spunk-vb

Stort tillykke. På trods af den hurtige hjemsendelse lyder det som en god oplevelse.

Anmeld

19. juni 2011

Heidi Nielsen-vb

STORT tillykke med prinsessen :) Skønt at høre at alt gik godt :) :)

Anmeld

20. juni 2011

Signe1704-vb

Stort tillykke :flag: Hvor dejligt at det hele gik godt. (jeg er så misundelig - er helt vildt skruk :blush: ) Hvor dejligt med to prinsesser så tæt aldersmæssigt. De skal nok få stor glæde af hinanden.

Anmeld

21. juni 2011

Elverpigen-vb

Mange tak for alle de søde hilsner :) Sigrid er allerede meget glad for Dina, hun kommer med bamser og aer hende på hovedet. Hun kan dog ind i mellem blive lidt for ivrig, men det går ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.