Hej tøser.
Min mand og jeg er ved at bygge hus og jeg har været så letsindig at planlægge housewarming sidst i juli - for at nå det inden terminen kommer for tæt på. Efter som min mand knokler med huset (der er meget jeg ikke kan hjælpe med længere) har jeg sat mig for tage mig af så meget som muligt alt omkring housewarmingen.
Nu går jeg og overvejer hvad jeg skal lave af mad. Jeg tænker at det er en god idé hvis det er noget der kan laves i forvejen (og evt. bare lunes). Mine tanker går i retning af små frikadeller og små pølsehorn og noget med nogle tærter der kan serveres kolde/ lune. Evt. suppleret med ting der kan smides på grillen.
Til 'dessert' tænker jeg umiddelbart på muffins, bradepandekage eller tærter med bær.
Jeg forestiller mig at det bliver forholdsvis uformelt, og folk dukker op i afslappet tøj og bliver hængende så længe de har lyst. Vi har inviteret ca. 50 personer så selv om der er nogen der ikke kommer bliver vi alligevel en del.
Det vil være herligt hvis der er nogle af jer der har nogle ideer til hvad jeg kan servere, nogle gode opskrifter og/ eller nogle erfaringer med at holde housewarming som I vil dele.
Anmeld