når tøser .. bum bum ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juni 2011

rikke....16 juni 2011-vb

så er det i denne måned vi har tamin.. bum bum.. Er der nogen af jer der er nedkommet eller går i alle bare som mig og venter på den vil se dagens lys.. Jeg hade tamin i går den 16 juni, så nu er jeg hved at være spændt, og rander rundt, og laver alt muligt i håb om det vil hjælpe på fødslen.. hi hi hvilke tanker gør i jer enlig her nu op til ?? Jeg personligt, går og tinker over næsten alt min krop gør og kan jeg tage nogen steder, som ind og handle? eller burde man blive hjemme? osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

desirefinck-vb

Jeg fødte for 7 måneder siden, og gik en uge over tid. Jeg gik selv i gang efter jeg havde været i byen og handle.. Så det kan i godt gøre, bare i har en mand, kæreste,veninde med hvis nu der skulle ske noget. Jo mere aktiv i kan være op til termin eller efter jo bedre.. Jeg er spændt på at læse mere nå i har født..

Anmeld

19. juni 2011

Elverpigen-vb

Ja, som jeg lige har skrevet fødte jeg i onsdags, og det var 5 dage før termin, men den første dato som vi var kommet frem til.

Anmeld

21. juni 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

her er der endnu ikke sket noget.. Har termin 23 juni - skal en tur på sygehuset d 22 (imorgen). Der vil lægen høre hvordan det går, evt se hvor 'moden' jeg er mm, mht evt igangsættelse. Må helst ikke gå for langt over, så satser på weekenden ;) Jeg foretager mig alt hvad jeg plejer.. Dog sover jeg lige lidt længere når datteren er afleveret i DP - er begyndt at sidde forsn tv om aftenen. Det plejer jeg ellers aldrig. Mvh Ditte 39+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.