Venter barn nr. 3 - en efternøler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.380 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Banditte-vb

Hej! :side: Jeg er 37 og venter mit tredie barn til oktober (termin d. 14.) Jeg har en dreng fra 1997 og en pige fra 2000, så det er pænt lang tid siden jeg sidst var gravid. Jeg glæder mig meget og nyder at se maven vokse og brysterne strutte ;) Det kunne være sjovt at høre fra andre, som også venter en efternøler eller som bare har termin i oktober. Venlig hilsen Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Signe1704-vb

Jeg venter ingenting, men vil bare ønske dig velkommen. Har selv en dreng fra 1998, en pige fra 2007 og en dreng fra 2009.

Anmeld

7. juni 2011

Banditte-vb

Mange tak :-)

Anmeld

7. juni 2011

andika-vb

Jeg venter barn nr. 3. Har i forvejen 2 piger fra 2000 og 2001, så det er også en lille efternøgler :D Jeg har termin i december :)

Anmeld

7. juni 2011

Banditte-vb

:-) tillykke! Hvor i landet er du fra?

Anmeld

11. juni 2011

mach-vb

Hej! Jeg er 37 år og venter også vores 3. barn men til december. Jeg har to piger fra 2001 og 2004 der glæder sig lige så meget som forældrene til den lille ny :)

Anmeld

11. juni 2011

Banditte-vb

Tillykke :) Hvor i landet er du fra? Hvordan har din graviditet været indtil videre? Jeg er ikke sammen med faderen til mine 2 første børn mere, så mit 3. barn venter jeg med min nuværende kæreste. Jeg glæder mig til omsider at kunne føde hjemme, da det også var mit ønske de øvrige gange. Vi snakker en del om navne og har allerede en el liste, men da min kæreste er opvokset på Mallorca, skal navnet kunne siges både på spansk og dansk. Håber du nyder pinsen. Venlig hilsen Ditte

Anmeld

11. juni 2011

mach-vb

Hej Ditte! Jeg kommer fra Kolding - hvad med dig? Min graviditet er denne gang meget anderledes da jeg ikke kaster op nu nøjes jeg med kvalme og ekstrem træthed primært om aftenen ;) Vi snakker også navne og har forskellige bud PÅ drenge og pigenavne. Der kan gå helt sport i at finde gode navne :laugh: Vil i vide kønnet inden fødslen? Vi har besluttet os for gerne at ville vide det selv om det tager lidt af fødselsoplevelsen. God pinse! Christiane

Anmeld

11. juni 2011

Banditte-vb

Hej Christiane. Jeg kommer fra Ballerup (ca. 22 km. fra København) Vi ved allerede at det bliver en dreng ;-) udfra seneste scanning i uge 20. Jeg havde kvalme nogle gange i løbet af de første 3 mdr, hvilket var nydt for mig, da jeg ikke havde det de første gange. Men jeg kastede heldigvis ikke op og det påvirkede ikke min appetit særligt meget. Jeg har indtil nu taget knap 10 kg. på. Hvad med dig? Også god pinse til dig og din familie :-) Ditte

Anmeld

22. juni 2011

mach-vb

Hej Ditte! Mine aftener går pt. med massiv kvalme så har ikke lige fået svaret din besked...I tirsdags blev jeg scannet og det var bare en super oplevelse. Baby havde det godt og var super aktiv :) Jeg blev rykket til den 25. december så jeg nu er i 13+3 - et julebarn - vildt! Jeg har stadig voldsom kvalme der starter efter aftensmaden og håber virkelig at det bliver bedre for det er næsten ikke til at holde ud :S Jeg har taget 5 kg på og tænker det er ok - vil forsøge ikke at tage 23 kg som ved mine første to graviditeter ;) Er det første gang du kender kønnet før fødsel? Vil vil gerne vide det denne gang så vi kan planlægge lidt efter det. Vh. Christiane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.