Sjove gratis aktiviteter med døtre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Webredaktøren-vb

I weekenden var jeg alene med datteren, da lillebror skulle til fødselsdag. Da jeg spurgte, hvad hun var i humør til at lave, nu hvor hun for engangsskyld havde solo-tid foreslog hun Tivoli, Cirkus eller svømmehallen :unsure: ... men det må jo dog være muligt at lave noget gratis eller billigere end en cirkus ;) Med knægten tager vi på legeplads eller spiller bold, men det fænger ikke datteren på samme vis... og nu hvor vejret er fint, synes jeg ikke at bibliotek og svømmehal er toppen. Hvad laver I med døtre i skolealderen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Niatza-vb

Min er let, jeg sætter mig ud i haven og ser på hendes trampolin tricks :) Derudover at bage og lave is i høj kurs. Nu er det hende jeg har mest alene tid med pga hendes gymnastik. Eksmanden har sagt fra overfor det, han har valgt at slippe hverdags samvær med Athena. Så hver evige eneste torsdag er hun den eneste der er hjemme.

Anmeld

7. juni 2011

kongster-vb

Jeg står på rulleskøjter med tøsen, hvis det skal være aktivt. Og hvis vi hygger hjemme kan det være Kigge på gamle billeder (helst fra da hun var lille eller fra da jeg var barn) Lave spa derhjemme med massage, fodbad, lakering af negle, hårkur, etc etc Se en film som lillebror er for lille til (vi har set hele Matador med stor fornøjelse) Krea-agtige ting som at sy, klippe-klistre noget (fx en gammel bakke, som er blevet grim, postkort, sjove billeder) Surfe på youtube og finde musik fra da mor var ung og forsøge at moonwalke :-) Lave café hjemme - hun kan lide kaffe nu :-) Og før var det bare mælkeskum, så det lignede en cappucino Rydde ud på værelset og få for småt tøj og gammelt legetøj ud og måske sætte lamper eller plakater op eller bare lave det lidt lækkert derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.