Det er som regel kon de første par nætter det gør ondt, så begynder det at aftage...
Husker selv den der lettende fornemmelse når man forlod tandlægestolen, og så de efterfølgende smerter der var virkelig slemme, men som højest varede tre dage...
En af mine sønner har også bøjle, og har haft det siden han var 12 år (han er 18 nu), og skal havde det mindst et par år endnu. Men han har ALDRIG svigtet, har gået med de løse præcis som anbefalet, sovet med nakketræk fuldstændig efter aftale, selv kommet ekstra elastikker når påkrævet osv osv.....han har været SUPER!!
Selv var jeg en idiot, gik aldrig med den løse, og blev først tvunget i knæ da jeg så fik fast i stedet. Og den fik jeg taget af før tid, fordi den irriteret mig. Rigtig dumt!!
- så i dag, har jeg også alverdens tand problemer, som for dybt bid, fortænder der 'hænger' har bideskinner, en til om dagen og en til om natten. Den til om dagen skyldes en diskusprolaps i kæbeleddet....
Og nu er flere af mine kindtænder stået af og kan ikke længere laves, så de ryger ud her i løbet af sommeren - og så hedder det tandprotese :ohmy: . Har netop været hos tandlægen og lægge en slagplan for at få en unitor.
Pris 33.000 kr alt inkl. for at få en sund mund tilbage :(
- og så mig der har tandlægeskræk.
Anmeld