Nyt medlem i terminsgruppen maj!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2011

Webredaktøren-vb

Hej med Jer !!! Så fandt jeg også ud af at der var denne måde at få kontakt med andre mennesker/Gravide/nybagte mødre på ;) Jeg hedder Malene, jeg er 22 år, jeg er sat til her den 21 maj! Det er første gang, jeg ved ikke om det bliver en pige el. dreng. Så det er ved at være super spændende nu :) Jeg søger selvfølgelig nogle at chatte med hvis der skulle komme nogle spørgsmål under vejs, som i måske har oplevet, og dannet jer erfaringer med!! MEN. . . min kæreste Benjamin og jeg er meget de første i vores omgangskreds som skal have barn nu, så vi kunne godt ønske os at finde nogle 'familievenskaber' som man kunne mødes med når vi og de kære små er klar til dét!! Er der nogen der har samme ønske?? Eller som ville være friske?? ;) Er vi mange i dennne Terminsgruppe??? Det var vist alt for nu!! mvh Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2011

Webredaktøren-vb

Hej Malene, Velkommen til forummet :) Det ser ud til, at du er den første, der har skrevet i terminsgruppen, men der er masser af andre gravide også, der læser med så skriv løs via 'kategorierne', hvis du ikke lige for respons i terminsgruppen :huh: Spørg bare løs med alt, hvad du har på hjerte, så får du sandsynligvis også svar fra nogle garvede mødre ;)

Anmeld

14. maj 2011

Webredaktøren-vb

Super!!! Så vil jeg da prøve nogle af de andre 'katogorier' også ;) Tak for svaret!!! ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.