(marts) Flaske om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.596 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina får stadigvæk flaske om natten. Jeg skal hører jer som også giver flaske om natten, hvordan giver I den? Tager I jeres guldklump over i sengen og giver flasken eller giver I flasken mens at de ligger i deres egen seng?

Jeg tager Lina over til mig og så sidder jeg på sengekanten og giver hende flasken og så kommer hun bagefter over i sin egen seng igen. Jeg har tænkt på om jeg skulle give hende den mens, at hun ligger i sin seng - men ved ikke rigtig. Jeg vil gerne have kontakten med hende, men på den anden side så sover hun jo bare. Det har ikke været nogen problem, at jeg har taget hende op af sengen og lagt hende i den igen - hun sover bare videre.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

MoarLK

Lotus sover inde hos sig selv, og det vi gør er at vi giver hende en flaske inden vi selv smutter i seng ved 23-24 tiden.
Tager hende op fra sengen og giver hende flasken derinde.
Intet problem med at falde i søvn igen efter der.....
Du kan sagtens give hende flasken liggende, men du skal dog være opmærksom på at det at ligge ned og få flaske kan medføre risiko for mellemørebetændelse fordi det ændrer på trykket i det eustatiske rør (luftkanal) i øret.

Anmeld

7. september 2009

Diana...

Lucas får nogen gange en flaske om natten nogen gange med vand andre gange med mælk. Han får den ALTID i sengen så han kommer slet ikke op jeg holder bare flasken nede hos ham, hvis jeg tager ham op så vågner han bare op og så skal jeg kæmpe for at få ham til at sove. Han har fået den nede i sin seng siden han er kommet i den han kommer aldrig op af den om natten. Kun hvis han har lavet PU men det har han ALDRIG gjort om natten kun dagen.

Anmeld

7. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg vidste ikke, at det kunne medfører en risiko for mellemøresbetændelse - så jeg tror, at jeg fortsætter med, at tage hende op når hun skal have mad. Hun får også en flaske inden, at jeg går i seng omkring kl. 23, men hun skal stadigvæk have en flaske derudover i løbet af natten. Håber det ændre sig når hun kommer til, at få lidt mere grød.

Lina har en tendens til, at skide på natten og altid lige efter, at hun har fået en flaske. Det er ikke hver nat, men 4 ud af 7 nætter. Det er næsten værre end, at give hende flasken.

Anmeld

7. september 2009

Moar'en

Viktor får altid en eller flere flasker om natten, jeg tager ham op og giver ham mad og evt. skifter ham, i mørket. Viktor ligger altid ned når han spiser, og har altid gjort det da han spiser mest på den måde. Det er kun meget sjældent at han vågner og endnu mere sjældens han ikke bare falder i søvn med det samme.

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

Jeg giver Julie en flaske inden jeg går i seng hver aften... Hun ligger i sin seng, mens jeg holder flasken...

Min SP sagde at Julie skal ikke have flaske om natten mere - Hun skulle vænnes af med den...  Så hun får ikke flaske midt om natten mere...

Så hun får lige den flaske inden jeg går i seng.. Hvis jeg først tager hende op, tror hun vi skal til at lege...

Anmeld

8. september 2009

Moar'en

Viktor får mindst 1 flaske fordi han ikke spiser nok afgangen til at kunne blive mæt en hel nat. Jeg ville ønske vi kunne vænne ham lidt af med det, eller bare få det ned så det altid kun var 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.