Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2011

LeneTang-vb

Hej Jeg er helt ny herinde og er spændt på, hvad der sker herinde.Glæder mig til at snakke med jer andre som også har termin her i juni 2011. Jeg venter vores første barn her d. 15. juni.En lille dreng. Glæder mig meget til han kommer til verden og til at se ham. Lige nu nyder jeg min barsel og er i fuld gang med at forberede alt til den lille kommer. Der er jo mange ting man skal have styr på. KH Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2011

Pia S-vb

Velkommen til! Min termin var for 11 år siden, men derfor debatterer jeg glad og gerne herinde alligevel!

Anmeld

4. maj 2011

Polyp-vb

ditto herfra - bare 13 år siden ;-)

Anmeld

4. maj 2011

Spunk-vb

Velkommen til :) Min datter er 1½ år, så nogle ting står da stadig i frisk erindring hvis du skulle få brug for at råd :laugh:

Anmeld

12. maj 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Hej Lene velkommen til Jeg har tamin den 16 juni med vores den første.. jeg hved så ikke hvad køn vi venter.. ;=) Jer der skriver i har født.. hvad laver i i en tamins gruppe, hvis i ikke venter jer ?? Hilsen rikke

Anmeld

19. maj 2011

Susanne-vb

Hej Jeg er også ny herinde. Har termin d. 16. juni, så den falder jo meget godt sammen med I andres. Jeg er også førstegangs fødende, så er temmelig spændt på det hele.

Anmeld

23. maj 2011

susannenielsen-vb

Hej med Jer, er andengangs fødende med termin den 17 juni. Også nyt for mig med en sådan terminsgruppe. Men ville være skønt at 'mødes,tale' med andre herinde... :)

Anmeld

23. maj 2011

Polyp-vb

Jer der skriver i har født.. hvad laver i i en tamins gruppe, hvis i ikke venter jer ?? Vi er høflige og byder en ny velkommen til HELE forum her :P

Anmeld

17. juni 2011

rikke....16 juni 2011-vb

det bare ok ;)

Anmeld

17. juni 2011

MetteNB-vb

Velkommen til. Mine drenge er knap 3½ og 6 år, men når jeg har tid, debatterer jeg også gerne herinde ;0) Håber, du bliver glad for at være her på siden. Jeg har i hvert fald selv haft stor glæde af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.