Konkurrence - har du danmarks sødeste sommerbarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.288 visninger
50 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Webredaktøren-vb

KONKURRENCEN ER SLUT! SE VINDERFOTO HER! Få et pletskud af dit barn i Vores Børn Junior og vind et lækkert Olympus kamera! Hver måned kårer redaktionen på Vores Børn Junior 'Månedens juniorfoto', så har du et pletskud af dit barn /dine børn, der passer til månedens overskrift, så upload det i denne tråd sammen med en kort billedtekst, der beskriver situationen. Husk at skrive dit barns navn og alder på. Denne gang skal 'Danmarks dejligste sommerbarn' kåres, så upload dit bud allerede nu... :cheer: OBS! Udvalgte billeder bringes i magasinet Vores Børn Junior. PRÆMIE: Det bedste foto præmierer vi med et Olympus tough tg-310 kamera. Kameraet er enkelt og robust. Vandtæt til 3 meters dybde. Frostsikkert til -10 grader. 14 megapixels. Kan optage hd-film med lyd. Vælg mellem farverne hvid, sølv, blå, orange og rød. Værdi 1.700 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

LouiseHH-vb

LouiseHH skrev:
Så er jeg bare klar til sommer og sol! Freja 1 1/2 år.
Ihh hvorfor kan jeg aldrig sætte de billeder ind... :angry:

Anmeld

29. april 2011

Webredaktøren-vb

Dit billede er nok for stort :angry: Send det til mig på tr@oxygen.dk istedet, så sætter jeg det ind for dig...

Anmeld

29. april 2011

IvanaKitten-vb

nyder det dejlige vejr nede i anlægget. hun elsker at hygge dernede og vi nød det i påsken på den store græsplane Michela Jessica 1 år

Anmeld

29. april 2011

IvanaKitten-vb

hvorfor er der nu ik noget billede? :(

Anmeld

29. april 2011

Webredaktøren-vb

Det er enten, fordi dit billede er for stort eller fordi, du er kommet til at slette det igen? Du skal vælge 'Gennemse'. Derefter 'Img' og til slut 'Tilføj'. Så bør billedet være der... en lettere løsning kommer i løbet af de næste to uger :)

Anmeld

29. april 2011

LouiseHH-vb

Hej hej, jeg har sendt dig til dig på ;-) Ihh det hele drillede bare lige sådan igår....

Anmeld

29. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg prøver lige om jeg kan indsætte billeder - dog har jeg ikke et sommerbillede, så jeg er ikke med :) - jeg kan heller ikke :laugh:

Anmeld

29. april 2011

Webredaktøren-vb

Hmm - jeg undersøger, om der er et teknisk problem!

Anmeld

29. april 2011

Webredaktøren-vb

http://voresborn.dk/images/fbfiles/images/halloween_edderkop-20110429.jpg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.