svingene feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2011

IvanaKitten-vb

Hej :) Jeg har en datter på næsten et år ( hun er fra 1 maj) Hun har de sidste par dage haft en meget svingene feber. Enten så er den 37 eller oz er den lige omkring 38. Dvs at det er oftest om morgen hun er feberfri (37) men så kommer den i løbet af dagen. Nogle gange kan den komme og gå flere gange i løbet af dagen. Nogle der har en ide om hvorfor?? Jeg prøver at komme igennem til lægen, meeeeen det er jo efter påske, så det er ikke nemt. Håber der er nogen der har en forklaring. Med Venlige forårshilsner Zenia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Det er stadig mig-vb

Hvordan har hun det, ellers, udover at have feber??

Anmeld

26. april 2011

IvanaKitten-vb

hun har det okay. Det er blandet. Det ene øjeblik er hun frisk og farer rundt og er alle vegne og griner. Det næste øjeblik er hun træt og utrolig pylret. Når hun bliver pylret så får hun 'feber øjne' Altså ment dermed at hun ser ret sløj ud på øjnene. Hun spiser ik så meget af gangen, men hun drikker fint

Anmeld

26. april 2011

Rita-vb

Jeg synes det lyder som en almindelig virus - og jeg ville ikke gå til lægen med det (medmindre det udvikler sig) :) God bedring med hende :)

Anmeld

26. april 2011

IvanaKitten-vb

Det har du nok ret i :) Jeg ser hvordan det udvikler Sig :)

Anmeld

26. april 2011

Polyp-vb

Hvis det ikke går over - kunne du, uden at skulle male Fanden på væggen, overveje en pollenallergi; især hvis der er andre i familien der har allergi - det er jo højsæson

Anmeld

26. april 2011

IvanaKitten-vb

Jeg var ikke klar over man kunne få feber af det, men det er da værd at have i tankerne :) Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.