Har I handlet ekstra ind til påsken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Webredaktøren-vb

I dag var årets største indkøbsdag i supermarkederne da der jo er lukket mange steder de næste par dage. Har I handlet mere ind i dag end ellers pga lukkedagene? For mig kommer det altid som en overraskelse når butikkerne er lukkede men mon ikke man kan regne med at Aldi har åbent :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

MAMMARAZZI-vb

Vi er først kommet hjem i dag, så vi har handlet stort ind - og også købt ekstra bare for at være helt sikker på, ikke at komme til at mangle noget. ...men er helt sikker på, at vi nok skal få det hele spist :uhm: Jeg så lige i nyhederne, at Bilka i Hundige, har åbent til midnat - dét synes jeg er lige i overkanten... Hvem render rundt, og handler ind på den tid af døgnet :woohoo: ...og stakkels ansatte :(

Anmeld

20. april 2011

Niatza-vb

Jeg bor simpelthen så langt ude at den lokale brugs+ spar er undtaget lukkeloven. Så kan handle fra kl 8.00 til 21.00 hver dag, året rundt. Nej, juleaften lukkede de kl 16 og de lukker tidligt en fredag og åbner lidt senere lørdag hvert år pga firmafest + ungerne skal være ved deres far i weekenden. Så nej :)

Anmeld

20. april 2011

Det er stadig mig-vb

Jeg havde planlagt den helt store indkøbstur, men hey....jeg fandt lige ud af at Lørdag er en helt normal dag, Fakta har åben hele påsken og de fleste Rema 1000, og jeg bor ved siden af en døgn Netto, sååååå.....jeg handlede normalt og nogenlunde selvbehersket. Selvfølgelig fylder lillemanden 7 på Fredag, så der skulle jo lidt fødselsdags halløj i vognen og Fætter BR blev også besøgt :)

Anmeld

21. april 2011

Rita-vb

Nej, det kan man vist ikke sige :P Vores onsdagsindkøb bestod af en ost, et net avocadoer, en pakke rugbrød og en pakke tyggegummi :)

Anmeld

21. april 2011

ma08-vb

Heller ikke her, for vi skal kun ud i løbet af påsken. Vi købte vist bare lidt ekstra mælk og noget frugt - og det bliver sikkert det samme på lørdag :)

Anmeld

21. april 2011

Polyp-vb

Har vel nærmest købt mindre end normalt, når nu den evigt sultne teenager er draget til det store udland for at spille NM og vi andre skal lidt ud og ellers spise 'tøm fryser og køleskab', så det kan få en ordentlig omgang rengøring :unsure: ...og vi skal teste to hoteller i KBH med dertilhørende gratis aftens- og morgenmad :uhm: :kok:

Anmeld

24. april 2011

MetteNB-vb

Ikke særlig vild onsdagsindkøb har. I hvert fald ikke større end ellers. Her har vi også et par butikker, der har åbent alle dage. Har dog ikke haft brug for det på helligdagene, men var lige forbi efter et par ting i går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.