Udendørs legetøj - hvad fungerer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Webredaktøren-vb

Nu kommer den skønne tid, hvor vi igen kan søge udendørs og børnene kan boltre sig på legepladser, i haven, i gården osv. Hvilket udendørs legetøj hitter hos jer? Lige nu er det cykel og løbehjul som mine børn, synes er sjovt. Jeg overvejer dog også, om det er tid til rulleskøjter - nogle erfaringer med det? Mine børn er 4 år og 7 år. ... og så er freesbee pludselig også blevet et hit :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

kongster-vb

Vi dyrker rulleskøjter i stor stil. Tøsen har altid været god til det og vi var ude og køre en tur på 2-3 km sammen igår. Knægten har haft noget sværere ved at finde balancen men er blevet helt god til det. Jeg synes det er fedt med rulleskøjter fordi jeg også selv får trænet lidt. Især nu hvor datteren er blevet bedre og kan køre langt og stærkt.

Anmeld

11. april 2011

als-vb

tøsen er jo kun 2,5 så her er det mest scooteren, den trehjulede og sandkassen der hitter.

Anmeld

11. april 2011

Johannamor-vb

* Sommerfuglenet og glas til at gemme insekter i (sådan nogen med lufthuller og måske et lille indbygget forstørrelsesglas). Vi køber nye hvert år, fordi tingene er leget i stykker. * Gadekridtene bliver taget frem igen og igen. * Løbehjul & cykel.

Anmeld

11. april 2011

Mor-3-vb

Hos os er det twister cars.. drengene fik en hver da de var 2 år, de kan bære max 40 kg.. så de bruges også af de store børn,som manden har.. så ellers er det cykler og sjippetorv... kridt, kæmpe lastbiler..

Anmeld

11. april 2011

Rita-vb

Cykler, løbehjul, rulleskøjter og skateboard. Og selvfølgelig sandkassen :) Min 4-årige fik rulleskøjter og skateboard i 4 års fødselsdagsgave - det har været helt fint :)

Anmeld

11. april 2011

Niatza-vb

klart nummer 1 er trampolinen. Rulleskøjter er rkise her i huset. Zackarias (4 år)har indhentet Athena (7 år) i sko størelser og stjæler rulleskøjterne og de lyserøde knæ, albue og håndledsbeskyttere da Nicklas er for store. Sp jo i den alder kan de godt anbefales :laugh: Jeg over wave board til ham på 9.

Anmeld

12. april 2011

Heidi Nielsen-vb

Her er det trampolin, sandkasse med en masse store lastbiler han kan læsse sand i, en stor traktor med pedaler og vogn som han kan læsse blade osv op i, løbehjul, cykel. Og så eeeelsker han at hjælpe sin far i haven. Han har sin egen junior trillebøre, en kost og en skovl og så fejer han blade osv. op i trillebøren og kører det om på komposten. Rulleskøjter er vi slet ikke nået til endnu.....det har slet ikke hans interesse. Alexander er 4 år.

Anmeld

15. april 2011

MetteNB-vb

Her er der rigtig mange hit. Begge drenge er helt vilde med at være ude. Der bliver cyklet, løbehjulet, skatet m.m. Vi har ingen løbeskøjter. Overvejer stadig, hvornår bassen skal have et par. Trampolin, sandkasse, gynge/rutschebane og legehuset bliver brugt flittigt. Det seneste jeg i dag hørte, vi mangler er en svævebane. Sådan en har de v bassens kammerat og han er helt vild med at suse af sted på den. Jeg overvejer stadig, om vi skal have sådan en susende gennem hele haven. Bassen fik for nogle år siden sådan en eldrevet bil, den er de også begge vilde med at køre tur i - hvis faderen altså kan huske og følge med til at genoplade ;)

Anmeld

18. april 2011

Caidas-vb

Freja elsker at cykle og racer gerne ned ad vejen. Luise kører max 2 meter og gider ikke mere. Løbehjul skal frem. Vand - vi har en regnvandsbeholder og den bliver der leget ved hver dag. Der er så en vandkande ved siden af den, og kompostbeholderen og planter bliver vandet flittigt hver dag. Deres legehus er også meget brugt, og de har en stor badebold og en lille trampolin - som gerne skulle skiftes ud med en større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.