Ting i aldrig troede i skulle sige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Charlotte_82

...efter vi har fået børn må jeg sande at jeg er nødt til at sige ting jeg aldrig nogensinde har troet jeg skulle sige før.

Nej lille skat du skal ikke forsøge at drikke af toilettet, nej lille skat tingene i skraldespanden er ikke mam mam

hehe hvad med jer? har i også ting som i aldrig troede i skulle sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

Loggidut

min søster havde da ihvertfald, hun måtte sige til sin søn, nej skat, du må ikke spise hundelort, først når du bliver 18 (knægten er nu snart 25, og har ikke smagt hundelort endnu...så vidt jeg ved!)

men ja, her hører man sådan noget som, nej skat, du må ikke prikke katten i numsen, og tidligere hørte man, nej skat, du må ikke spise ketchup af en dyb tallerken.

lol

Anmeld

2. april 2008

Charlotte_82

haha :)) Ja vi kan også jævnligt sige til vores datter på 3 år nej lille skat remoulade skal man ikke spise med en ske og farmand er ved at brække sig over det imens, haha :D

Anmeld

2. april 2008

MorCamilla

Charlotte, jeg kunne ikke helt lade vær med at grine over dit indlæg... :))
Ja det er rigtigt, skræmmende nok, så har jeg aldrig tænkt det på den måde, har også ofte før sagt til Mikkel at tingene i skrællespanden ikke er mam, mam...
og at han ikke skal putte sine skibe (til badekeret) i torilettet...

Tja, hvad kan man sige... (?) De kære små, hvor skulle de også vide sådan nogle ting fra... ;)

Anmeld

2. april 2008

finkedinke

Ak ja, der er utroligt mange ting jeg aldrig troede jeg ville sige.
Et par af dem jeg lige kan ryste ud af ærmet er:

tag gaflen ud af næsen,
nej, put ikke makrel i øret,
få den kartoffel ud af øret,
lad være med at klippe i tungen(med en saks der kun kan klippe papir)

Anmeld

2. april 2008

camillawp1982

Hej :D

Sikke noget man siger til sine børn.... jeg har bl.a. hørt: "Nej skat du må ikke tisse i skraldespanden!" og "Nej du må ikke børste tænder på Vovse med din egen tandbørste!"

MVH Camilla

Anmeld

2. april 2008

gda

Her hjemme forklare vi tit Josephine at hun ikke har en tissemand, men en tissekonen :) Så kommer det rigtig klog fra hende

Far har en tissemand, derfor står han op, men sidder ned når han laver stort :)

Ellers du må ikke bide katten i halen, det er ikke ble mor bruger (trusse indlæg), men noget voksne bruger
Jeg maler ikke mig i hovedet, lægger make up

Anmeld

2. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tjaaaaa her på det seneste er der kommet flere af den slags. Få mors tandbørste ud af hundens hund (HAR købt en ny),lad være med at pille ved hundens tissemand, lad mit snotpapir blive i wc'et og nej jeg kan godt selv tørre mig (når jeg har tisset). Men i dag kom den bedste: nej Jesse, du skal ikke komme pepperoni i hunden øre.

Anmeld

9. april 2008

3rollinger

Jeg sagde til min datter da hun var mindre og jeg fandt hende paa toilettet: "Nej, toiletboersten skal ikke bruges til haarboerste." Men det havde hun saa gjort i et stykke tid :P

Og hendes haar vokser rigtig godt, gad vide om der er en sammehaeng. De siger jo goedning skulle vaere saa godt ;)

Anmeld

9. april 2008

Pia.

Trine Spanien skriver:

Jeg sagde til min datter da hun var mindre og jeg fandt hende paa toilettet: "Nej, toiletboersten skal ikke bruges til haarboerste." Men det havde hun saa gjort i et stykke tid :P

Og hendes haar vokser rigtig godt, gad vide om der er en sammehaeng. De siger jo goedning skulle vaere saa godt ;)

+o( - Griner...... Men hvis det er det der skal til for at jeg får tykkere hår så prøver jeg gerne ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.