Er I kommet i gang med forårstræning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Webredaktøren-vb

Jeg plejer at løbe en smule om foråret og sommeren, og så bruge fitnesscenter om vinteren... men nu har jeg været inde i en periode uden tid til andet motion end cykelturen til arbejde. I weekenden spillede vi to timers rundbold på hyttetur, og jeg har stadig ondt i benene :woohoo: Er I andre i gang med forårstræning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

als-vb

uh er kommet i gang. har dyrket zumba siden januar og er begyndt at løbe/gå en-to gange om ugen. har siden januar tabt 7,6 kilo på denne konto så er godt tilfreds.

Anmeld

4. april 2011

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg er igang.... Går til Zumba to gange om ugen og løber ca 10 km tre gange om ugen.... Har tabt 8 kg siden januar så det er vel meget godt :)

Anmeld

4. april 2011

Niatza-vb

Kan i se glorien :laugh: Jeg bruger centeret flittigt i vinteren og løber om sommeren. Beholder dog hold træningen hen over søndagen fordi det er sjovt :)

Anmeld

4. april 2011

kongster-vb

Jeg er kommet ind i en rigtig god rytme med at cykle til og fra arbejde. Det giver 20-25 km om dagen og er super lækkert. Jeg startede fordi jeg var så træt så træt hele tiden og jeg kan virkelig mærke at jeg har fået mere energi. Skønt! Næste skridt er at prøve at løbe.

Anmeld

4. april 2011

Charlotte d. 17.-vb

Hvorfor ikke bare kalde denne tråd 'Vil du ha' dårlig samvittighed? Læs her!' - ? :sur: Og nej, det der motion er ikke lige noget for mig...

Anmeld

5. april 2011

Spunk-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Hvorfor ikke bare kalde denne tråd 'Vil du ha' dårlig samvittighed? Læs her!' - ? :sur: Og nej, det der motion er ikke lige noget for mig...
:klap:

Anmeld

7. april 2011

Caidas-vb

Jeg har ikke dyrket noget motion siden jeg holdt op med at spille volleyball som 16 årig..... .... men .... Nu har jeg meldt mig til Firma Maraton, hvor jeg skal løbe 3,5 km. Om en måned, så jeg skal lige i form. Hvis det bliver godt vil jeg fortsætte med at løbe. Udover er jeg en af de utallige der er hoppet på Zumba bølgen. Jeg har været der 3 gange, og det er lige noget for mig. Det sjove er så at vanvittige mange, jeg slet ikke kunne forestille mig, også går på holdet. Vi er 190 tilmeldt på holdet :S Håber på at lidt af de overflødige gram flytter plads ;)

Anmeld

7. april 2011

Niatza-vb

Caidas skrev:
Jeg har ikke dyrket noget motion siden jeg holdt op med at spille volleyball som 16 årig..... .... men .... Nu har jeg meldt mig til Firma Maraton, hvor jeg skal løbe 3,5 km. Om en måned, så jeg skal lige i form. Hvis det bliver godt vil jeg fortsætte med at løbe. Udover er jeg en af de utallige der er hoppet på Zumba bølgen. Jeg har været der 3 gange, og det er lige noget for mig. Det sjove er så at vanvittige mange, jeg slet ikke kunne forestille mig, også går på holdet. Vi er 190 tilmeldt på holdet :S Håber på at lidt af de overflødige gram flytter plads ;)
Jeg ødelagde mit knæ som teenager og holdt så cirka 13 års pause :blush: Nu er jeg hooked, simpelthen været at genfinde en gammel kærlighed at være i form. Gået fra str 42 til 38, fra hængemave til at være mig selv bekendt at vise mig i bikini mave. Min nattesøvn er bedre, mere energi. Ja, alt det man godt ved, men motivationen skal lige være der så det er sjovt og ikke sur pligt. Held og lykke

Anmeld

7. april 2011

Caidas-vb

Niatza skrev:
Caidas skrev:
Jeg ødelagde mit knæ som teenager og holdt så cirka 13 års pause :blush: Nu er jeg hooked, simpelthen været at genfinde en gammel kærlighed at være i form. Gået fra str 42 til 38, fra hængemave til at være mig selv bekendt at vise mig i bikini mave. Min nattesøvn er bedre, mere energi. Ja, alt det man godt ved, men motivationen skal lige være der så det er sjovt og ikke sur pligt. Held og lykke
Det har nu aldrig været en sur pligt for mig. Jeg er bare så tyndhudet, at om jeg bare laver noget fysisk i 10 min, bliver jeg kobberrød i hovedet. Nu har jeg bare sat mig for, at jeg er ligeglad og vil i form. For når først jeg er i gang, er jeg ikke til at stoppe. Jeg er selv en str 42 nu, men vil gerne tilbage i 38-40. Det vigtigste er dog at min mave bliver lidt fastere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.