Stadig ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Spunk-vb

Som nogle af jer måske husker var jeg igennem en hård omgang da jeg fik spunken. Hun endte med at blive taget med en hård sugekop og jeg fik en grad 4 ruptur (dvs. jeg gik så meget i stykker som man kan :( ). Jeg havde konstant ondt i ca. 2 måneder og derefter havde jeg sporadisk ondt indtil hun var 7-8 måneder. Derefter har der intet været og jeg har været meget glad. Men den sidste måneds tid har jeg igen haft ondt. Ikke konstant men jeg får jævnligt et jag. Er det normalt? Har nogle af jer andre oplevet det samme? Fortsætter det mon resten af mit liv? Kan det skyldes at jeg ikke er flittig nok med knibeøvelserne? Kan jeg gøre noget for at afhjælpe det? Håber, at i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Kruger-vb

hejsa, :S uha lyder som en hård omgang, selv fik jeg en grad 2 syning, er det syningen det gør ondt og kager i? Jeg blev også syget og det kan stadi stramme noget så voldsomt nu er 8 uger efter fødslen :S har du været eller fik dun tilbudt en 8 ugers undersøgelse efter fødslen? mange hilsner kruger

Anmeld

5. april 2011

Kirle-vb

Hej - jeg har en veninde som siger at hun også havde svært ondt i et år efter og ved sex de første par år... Hun havde også stor bristning... Trist I skal have det sådan! knus

Anmeld

5. april 2011

Polyp-vb

Hvordan ondt? Det kan være arvæv, der sidder 'i vejen', det kan være bristede nerveender, der er ved at genetablere kontakt (det giver kortvarig jag - lidt i stil med elektrisk stød)..og det kan sikkert også være alt muligt andet...

Anmeld

5. april 2011

Spunk-vb

Ja, jeg har været til tjek hos lægen og var også til tjek på sygehuset 2 x og fik at vide at alt var fint. Som sagt har det også været godt i ½ år og jeg har heldigvis ingen problemer ved sex. Hvordan ondt - ja det er svært at forklare - men primært som korte jag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.