er ny her,,,, og har et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.108 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Kruger-vb

Hejsa jeg har lige oprettet mig, er ikke hel sikker på jeg helt kan finde rundt i denne side ;) Vi har nettop oplevet et gråd anfald :O ved min søn Mathias og sikke en grim oplevelse, andre der kender til det? hvad er jeres erfaringer? Du godeste som det skær i hjertet når ens barn græder sådan uden man aner hvad der er galt, det varede heldivis ikke så længe og min lille skat sover trygt og godt igen, men puha det var grimt, og også første gang vi har oplevet det, håber på lidt fead back :) god weekendt der ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Caidas-vb

Hej Kruger og velkommen til. Er det ham på 8 uger, og var det om natten? Tænker på om han har drømt. På et tidspunkt vågnede en af mine piger midt om natten og skreg op, og græd og græd og græd. Men hun var meget ældre end det, og kunne fortælle at hun havde drømt noget uhyggeligt. Men det tog lang tid at berolige hende, og hun kunne huske det dagen efter.

Anmeld

3. april 2011

desirefinck-vb

Hejsa og velkommen... Det oplever jeg stadig engang imellem med vores datter, men det er tit i forbindelse med at hun skal sove.. Hun har meget svært ved at gi sig hen til søvnen selv om hun er træt og der få hun nogle gange græde anfald.. Vi plejer at lade hende græde lidt imens hun ligger i sengen for at se om det ikke gå over igen, tager det længere end det plejer tager vi hende op og sidder lidt med hende.. Men det går altid over ret hurtigt og hun falder i søvn.. hun få af vide at vi er der og vi giver hende sutten nå den falder ud.. og så plejer det at gå i sig selv igen.. men jo det gør sgu ondt i ens hjerte..

Anmeld

3. april 2011

Kruger-vb

1000 tak for jeres respons :D Mathias har igen i dag været meget ked ad det, han har været pyldret og begynder så at græde pludesligt, det er ikke i forbindelse med natten det er sidt på efter middagen, jeg har købt en bog der hedder 'vidunderlige uger' vores børn reklamere også for den, den beskriver at ved 8 ugers alderen sker der en udvikling i barnet hjerne, den udvikler sig og det kan give gråd anfald, uha håber sørme det er det, det de skriver i bogen passer meget godt med mathias adfærd, nogle af jer der har erfaring med det? det kaldes i bogen udviklings spring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.