Andre der har oplevet svimmelhed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.007 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Ansemusen

Hejsa

Jeg blev pludselig svimmel igår aftes, da jeg havde lagt mig i sengen. Det var som om det hele kørte rundt i nogle sekunder. Nu idag har jeg også været svimmel et par gange, dog mens jeg har været oppe. Og så er det som om der er en lille stikken lige under min underlæbe. Som om det sitrer. Aner ikke om det har nogetmed hinanden at gøre. Det er bare kommet nu begge dele.
Kvalmen er ligeledes rigtig slem, som jeg lige har skrevet i et tidligere indlæg, og jeg ved ikke hvorvidt det i sig selv kan give svimmelhed?
Jeg har læst at svimmelhed kan være tegn på graviditet udenfor livmoderen, men håber virkelig også at der kan være andre harmløse grunde til dette!

Har nogle af jer oplevet dette?

Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

SHERO

Jeg har lidt meeeget af svimmelhed, har sågar besvimmet et par gange, Jeg var til lægen og hun sagde det var meget normalt at opleve lidt svimmelhed. Men jeg havde fået forhøjet blodtryk og derfor jeg var svimmel ofte, så synes du skulle tage en tur til lægen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

7. september 2009

Unalisa

hej´. jeg blev også svimmel igår, mens jeg lå på sengen, ca 30 sek. jeg har dog ikke kvalme el.noget.  jeg er heller ikke gravid udenfor livmoderen da jeg er i uge 27 og alt har været fint, så jeg tror bestemt ikke det har noget med graviditet uden for livmoderen at gøre..

jeg vil mene det er  normal.,, men ved det ikke

Anmeld

7. september 2009

Englebisse

Hejsa. Da jeg var gravid med min søn var jeg også rigtigt meget svimmel. Puha det var hårdt og jeg havde det ca. i en uge. Så det er helt normalt, men ring til din læge og tage en snak omkring det.

Anmeld

7. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej. jeg har døjet med det hele min gravidtet svimmelhed! det er dog ikk så slemt nu , men tror det er nomalt

33+2

Anmeld

7. september 2009

Ansemusen

Tak for jeres hurtige svar

Jeg har læst at svimmelhed kan være symptom ved graviditet udenfor livmoderen. Ikke at det altid er det. Men er alligevel rart at høre, at flere andre med normal graviditet har prøvet det!

Jeg føler også at jeg får lidt stikken i fingrene. Det føles lidt mærkeligt.. Skal til første lægebesøg imorgen. Desværre har min læge været syg torsdag, fredag, hele weekenden og idag. Så håber virkelig ikke hun også er syg imorgen. For jeg har bare ventet på den konsultation! Jeg aner jo ikke hvor langt jeg er henne. Hvis hun er syg igen imorgen ringer jeg til en af de læger de henviser til, som jeg snakkede i telefon med i sidste uge, og hører om hun vil undersøge mig. Har også blødt en lille bitte smule nemlig og vil snart gerne have at vide at alt ser fint ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.