Lidt ekstra forkælelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

kongster-vb

Manden scorede kassen på at blive fyret (sic!) og jeg har lige fået penge tilbage i skat, så nu er der lidt at gøre godt med. Har købt en rejse til Amsterdam til ham og jeg, som han får i morgen i fødselsdagsgave og nu sidder jeg og surfer og køber film og bøger. Masser af film og bøger. Til gengæld køber jeg sjældent tøj og tasker og makeup og den slags. Men elsker at bruge penge på at spise ude, rejse og på god rødvin og som sagt film og bøger. Manden har i over en måned ville forære mig en vinterjakke, da den anden er 10 år gammel og ved at gå fra hinanden, men først igår fandt jeg den jeg gerne ville have. Lidt sent på sæsonen, men jeg bliver nok glad for den til vinter :-) Hvad bruger I penge på, når I har lidt ekstra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Polyp-vb

Har lige fået en lønforhøjelse på 1000 kr pr md efter skat - totalt uventet, men meget velkomment!!! I første omgang ryger de bare ned i det sorte hul - men lidt ekstra ferie skal der nok komme til at ryge noget på

Anmeld

26. marts 2011

Fru_Hansen-vb

Går ikke specielt amok når jeg har penge på kontoen, shopper løbende når jeg har brug for det. ;) men ellers er det gerne en wellnes weekend, ud at spise, shop amok med ungerne i kbh. :)

Anmeld

26. marts 2011

Niatza-vb

Oplevelser til enhver tid. Mine egopenge går til motionsløb, fitness marathons, Zumba marathons og ligende. Simpelthen elsker den ekstra energi der er flok/konkurence mentaliteten. Elsker også sofaen bagefter, idag stod den på 6 timers fitness marathon :kiss: Med ungerne er det biffen eller museer uden søskende for Nicklas, gymanstik uanset om det er ekstra træninger eller opvisningshold for Athena. Zaki er lille og let. Nu er jeg vandt til en stram økonomi, så måske beskedne lukssuser i forhold til de fleste af i andre :kiss:

Anmeld

26. marts 2011

Laurie-vb

Ville nok rejse... spise ud med børnene... har også gæld...

Anmeld

26. marts 2011

desirefinck-vb

Det der kommer ekstra gå til gæld eller til vores datter.. og det har jeg det fint med, jeg står ikke og mangler noget..

Anmeld

27. marts 2011

MetteNB-vb

Åh har ikke sådan noget bestemt, jeg ville gå efter, men ville med garanti power-shoppe :laugh: Drengene ville garanteret lige pludselig mangle alt muligt og en tur til Mallorca ville nok også være på listen.

Anmeld

28. marts 2011

Pia S-vb

Jeg ville bruge lidt ekstra på en hyggetur for hele familien.

Anmeld

5. april 2011

kongster-vb

Det gjorde jeg så også! Altså brugte lidt ekstra på familien. I søndags inviterede jeg datteren og hendes veninde (som er datter af min bedste veninde) i det Kongelige Teater og se My Fair Lady. Stor stor success og en fantastisk oplevelse at have tøserne med. Torsdag d. 21 skal hele familien i Folketeateret og se Skatteøen og jeg glæder mig helt vildt! Sååå familien blev også forkælet. Det med at købe dyrt tøj til ungerne gør jeg ikke så meget i. Kun overtøj og sko bliver købt dyrt og lækkert - ud over det er jeg ligeglad med mærketøj når det kommer til dem (og næsten ligeglad når det kommer til mig selv, men ikke helt :-) ) Men oplevelser og ferier kan jeg bruge formuer på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.