Jordbærmærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.554 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

MinniMy-vb

Andre med erfaringer med jordbærmærker??? Gode som dårlige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Det er stadig mig-vb

Der er en udmærket artikel om jordbærmærker her.. Som du kan læse er jordbærmærker et vidt begreb, nogle er fredlige, andre er alt andet end fredlige, alt efter hvor jordbærmærket er lokaliseret. http://www.dr.dk/DR1/laegen/Programmer/2006/160306/20060310105317.htm Mine tre sidste børn har storkebid i nakken - præcis samme sted, og præcis samme 'mønster'. Flere blander storkebid og jordbærmærker lidt sammen (også læger!), så det er vigtigt man ved nøjagtigt hvad der er hvad.... Dog synes jeg man skal holde fokus på det positive, for det negative kan man ikke bruge til noget. Og jordbærmærker er langt fra ens.

Anmeld

9. marts 2011

Johannamor-vb

Min eneste erfaring med jordbærmærker er det lille jordbærmærke, som min datter havde på tissekonen, da hun blev født. Hun havde det i et par år, og præcis hvornår det forsvandt husker jeg ikke - men i dag, hvor hun er 4 (snart 5) er det i hvert fald væk...

Anmeld

9. marts 2011

Kirle-vb

Jeg har jordbærmærke på armen så spørg løs hvis det er :)

Anmeld

11. marts 2011

Titte-vb

Jeg er født med tre, et i panden, et på låret og et på min blære. Den i panden forsvandt relativt hurtigt, den på låret gik der betændelse i fordi min tisseble gav infektioner, og senere i 7 års alderen kom der bylder i, hvilket gør at jeg idag har et knudret og ret tykt ar på mit ene lår bagpå. Den på blæren gjorde at jeg var indlagt en del gange som lille pige, 7 gange inden jeg var 5 år, fordi der gik hul på den og jeg dermed tissede blod. Lægerne tøvede med at operere mig, og min mor fik fat i en zoneterapeut, og efter nogle behandlinger mærkede jeg ikke mere til det. Om det virkede eller om det bare forsvandt af sig selv vides ikke, men det betyder heller ikke noget for mig......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.