Hvornår elsker I jeres job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

kongster-vb

Jeg startede semesteret på ITU idag og underviste 62 studerende i et stort auditorium med et lærred der var meterhøjt og fire tavler der kunne trækkes op og ned. Det var lige før jeg måtte bruge mikrofon for at kunne høres på de bagerste rækker. Og det var så fedt!!! Super kvikke, sjove og søde studerende og så giver det altså noget at have et auditorium med rigtige 'biograf' rækker opad. Det er noget andet end det sædvanlige klasseværelse. Jeg bliver så stolt over at stå der og være lektor og uddanne kandidater. Hvornår elsker I virkelig jeres job?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Happymummy-vb

Det lyder også fedt :) Lige for tiden elsker jeg bare mit arbejde i det hele taget - er stadig lidt 'høj' over at have fået et job, som jeg startede på for 3 uger siden. Da det er udendørsarbejde, er det fantastisk, når vejret er godt, og det har det trods kulden været det meste af de 3 uger, lige bortset fra lidt snefygning. Når man føler, at man har fået 'noget fra hånden' og ikke mindst, når man finder frem til nogle svar - 'Heeey, det er jo DET det er!' Og så har jeg det med at sætte mit lys under en skæppe og ikke rigtig tro, at jeg har noget at komme med. Så når det ind imellem går op for mig, at jeg faktisk ER kvalificeret og ikke mindst ligefrem GOD til noget specielt, så bliver jeg da ekstra glad for mit job :) Men når regnen sætter ind lige om snart, såååå daler min entusiasme med stor sandsynlighed. Regn og mellem 0-10 grader er alt andet end sjovt at skulle arbejde i... :dry:

Anmeld

7. marts 2011

kongster-vb

Ja, det er det bedste i verden at være rigtig god til sit job! De der øjeblikke hvor det bare kører er ren magi.

Anmeld

7. marts 2011

syvsover-vb

Når jeg kan mærke at det er det rigtige jeg gør for mine beboer, når jeg kan mærke at nu rykker de sig, det kan godt være det kun er en millimeter men den er der. Når jeg kan mærke mine beboers tryghed, efter deres utryghed. Når jeg kan mærke at mine beboer befinder sig godt. Så har jeg en dejlig føelse indeni

Anmeld

7. marts 2011

Charlotte d. 17.-vb

Når jeg glemmer, at jeg er på arbejde - når jeg bare er til stede og opslugt og ikke et sekund tænker på, at det er et job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.