Så har vi været til nakkefold:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Valle81

Og sikke en oplevelse det var:0)  blev scannet i 3 kvarter og fik de smukkeste billeder med hjem. Skal nok lægge nogle ind, men kæresten skal lige komme hjem fra arbejde med sin pc, så jeg kan få det ordnet:0)

Lille blyb er nu 6,8 cm fra hoved til hale:0) Den var meget livlig og tæskede rundt i maven:0) Swn fik meget ros of scannings sygeplejesken og hun sagde det var en flot og meget livlig baby.

Fik flotte tal 1:15454

Det var så fedt:0)

Knus fra Christina der svæver på en sky:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

LauraLW

Tillykke tillykke!

Mærkeligt at man har en meget livlig baby inde i sig, men ikke kan mærke det :-)

Jeg skal på fredag, og håber at min oplevelse bliver lige så god som din.

Anmeld

7. september 2009

Valle81

LauraLW skriver:

Tillykke tillykke!

Mærkeligt at man har en meget livlig baby inde i sig, men ikke kan mærke det :-)

Jeg skal på fredag, og håber at min oplevelse bliver lige så god som din.

Hejsa,

Mage tak.

Jeg håber din scanning på fredag går lige så godt. Det er sådan en ting man glæder sig til,men som alligevel bare skal overståes, for man kan jo ikke undgå at være nervøs:0)

Ja det er underligt at man ikke kan mærke noget så aktivt, scannnings sygeplejesken sagde at det ikke ville undr hende hvis jeg snat ville mærke masser af liv, når den er så aktivog det er min anden graviditet:0) Så det bliver spændende om hun får ret:0)

Christina

PS - skønt at du fik tasken:0) Det bliver et hit:0)

Anmeld

7. september 2009

LauraLW

Valle81 skriver:

Hejsa,

Mage tak.

Jeg håber din scanning på fredag går lige så godt. Det er sådan en ting man glæder sig til,men som alligevel bare skal overståes, for man kan jo ikke undgå at være nervøs:0)

Ja det er underligt at man ikke kan mærke noget så aktivt, scannnings sygeplejesken sagde at det ikke ville undr hende hvis jeg snat ville mærke masser af liv, når den er så aktivog det er min anden graviditet:0) Så det bliver spændende om hun får ret:0)

Christina

PS - skønt at du fik tasken:0) Det bliver et hit:0)

Ja! Glæder mig så meget til at se den... håber bare ikke at det viser sig at den er for stor... altså tasken :-)

Mht NF, så kan jeg mærke at jeg efterhånden er ret nervøs.... håber håber håber at alt er som det skal være, men ved jo at det KAN gå galt. - Så baby i uge 7, men det er jo laaaaang tid siden, kan ikke lade være med at tænke at der kan være sket noget siden... Prøver at lade være med at tænke sådan, men tankerne er der alligevel.

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

Hvor er det bare dejligt... Så kan det ikke blive bedre... Tillykke...

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

Aaaaaah shiiiiiiit..... Har blandet mig i jeres kvartal - Og det så jeg først bagefter jeg havde besvaret....

Gemmer mig.... Er forduftet.... Shiiiit main....

Anmeld

8. september 2009

Valle81

Dutte84 skriver:

Aaaaaah shiiiiiiit..... Har blandet mig i jeres kvartal - Og det så jeg først bagefter jeg havde besvaret....

Gemmer mig.... Er forduftet.... Shiiiit main....

Ej ja, hvad tænker du dog på

Altid mere end velkommen til at skrive lige hvor du har lyst:0) Det gør jeg, går ikke så meget op i det der gruppe ting og emner og for nogen og ikke for andre:0)

Knus

Christina

Anmeld

8. september 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Ej ja, hvad tænker du dog på

Altid mere end velkommen til at skrive lige hvor du har lyst:0) Det gør jeg, går ikke så meget op i det der gruppe ting og emner og for nogen og ikke for andre:0)

Knus

Christina

Iih.. Dejligt at høre....

Er det sket engang før - Hvor kvartalet kiggede skævt på mig... 

Anmeld

9. september 2009

BabyTosset

Valle81 skriver:

Og sikke en oplevelse det var:0)  blev scannet i 3 kvarter og fik de smukkeste billeder med hjem. Skal nok lægge nogle ind, men kæresten skal lige komme hjem fra arbejde med sin pc, så jeg kan få det ordnet:0)

Lille blyb er nu 6,8 cm fra hoved til hale:0) Den var meget livlig og tæskede rundt i maven:0) Swn fik meget ros of scannings sygeplejesken og hun sagde det var en flot og meget livlig baby.

Tillykke med det flotte tal  Jeg blev selv scannet i dag og fik 1:17315, så her er vi også rigtig glade! Vores var så knap så livlig, men vi fik da lidt vink, og benene røg over hovedet en enkelt gang  Bebsen blev målt til 7,4 cm fra hoved til numse og hovedet til 2,5 cm

Knus Pia 13+3

Anmeld

11. september 2009

lisbethita

Valle81 skriver:

Kære Christina,

Stort stort tillykke med NF scanningen. Dejligt at det gik godt for jer! Det glæder mig meget på jeres vegne.

Stort knus fra Lisbeth i Tyrkiet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.