Sommermor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.319 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

Strand81-vb

Hejsa, Kunne se der er en ny gruppe herinde, med sommermødre, som mig selv. Jeg har termin d. 26 Juni, så det er jo lige kort efter Sankt Hans. Jeg er fra Farum, og har valgt at føde på Hillerød. Er der nogen andre der har termin til den tid, som er i nærheden?? Kunne da være hyggeligt med en lille sludder..:-) Knus fra Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Elverpigen-vb

Hej Julie. Velkommen til :) Jeg har selv termin med min anden datter den 20. juni, så lidt før dig. Jeg glæder mig til at gå på barsel, og nyde sommeren med mine piger (og manden ;) )

Anmeld

8. marts 2011

Strand81-vb

Hej Elverpige:-) Jamen tillykke med nummer 2 meget snart... Hvor hyggeligt. Jeg tænkte der måske var andre herinde, som havde termin omkring samme tid som mig, og evt også skulle føde på Hillerød... Det kunne jo være meget hyggeligt:-) Ja det blir dejligt med sommeren.., forhåbentlig sker der snart noget med vejret:-)

Anmeld

10. marts 2011

Elverpigen-vb

Jeg skal føde på Herlev. Og det med vejret, tjaaaa, giv det lidt tid, og inden længe puster du over varmen B)

Anmeld

10. marts 2011

Strand81-vb

Hej Julie! Jeg har termin d. 23 juni og skal ligeledes føde på Hillerød. Kommer fra Valby ved Helsinge. Hilsen Jeanette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.