Ny : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.499 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2011

Mor til skt.Hans-vb

Det må være i denne gruppe jeg høre til, da jeg skal føde til skt. Hans. :) Jeg er 36 og venter mit første barn og bor i Gentofte. Ville gerne høre fra andre som også har lyst til at snakke lidt om vores situation, da mine venner og bekendtskaber enten for længst har fået børn eller slet ikke endnu. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2011

Mlholm-vb

Hello... Jamen, her er endnu en akt. Hans mor... :) .. Jeg hedder Maria, og bor i Frederikssund. Jeg er 25 år, og en af de eneste af mine veninder/venner der nu skal være mor... Så jeg synes det kunne være hyggeligt at ha' nogen at snakke med igennem forløbet.. Hey...

Anmeld

2. marts 2011

Webredaktøren-vb

Velkommen til jer begge... og tillykke! Ja, det kan godt være lidt specielt, hvis ens venner ikke lige er samme sted som en selv i løbet af graviditeten. Spørg endelig løs herinde, for der er masser af erfaring at hente :)

Anmeld

20. marts 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Hejsa Jeg har termin 16 juni med min den første, og bor i Aulum(hved herning), og kender det kun alt for godt det der med at være den eneste i venne og familie kredsen der venter sig.. det kan godt være lidt træls, og man føler sig ikke forstået..

Anmeld

20. marts 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

venter nr 2 til sankthans, men her myldrer småbørnene frem hvorend man kigger.. Selv på arbejde er vi nogle stykker med termin indenfor samme måned..

Anmeld

21. marts 2011

Nønne-vb

Jeg er selv 34, bor i kbh og venter mit første barn den 13 juni. Jeg har et par veninder der også skal føde til sommer, men de bor ikke i nærheden.

Anmeld

21. marts 2011

Elverpigen-vb

Velkommen til de nye B) Jeg venter også en lille ny pige den 20. juni :) Vi har et vennepar der venter sig den 10. juni, vi har allerede aftalt at snakke sammen så vi ikke lægger barnedåb på samme dag, det ville være noget surt :P

Anmeld

4. maj 2011

LeneTang-vb

Hej Jeg er også lige blevet oprettet herinde og ser frem til at dele erfaringer og få svar på de tanker man går med inde i hovedet som kommende mor. Jeg har termin d. 15. juni og vi venter en lille dreng. KH Lene

Anmeld

12. maj 2011

rikke....16 juni 2011-vb

velkommen til Lene ;) Så har du tamin dagen før mig hi hi Hilsen Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.