Så nærmer fødslen sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.616 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Webredaktøren-vb

Hej alle sammen Ja så nærmer vi os med hastige skridt. Jeg er sat til 8. marts (med vores første)men har en klar fornemmelse af at jeg har født i løbet af denne uge. Er der nogle af jer andre som også kender det der med at have en fornemmelse af at det er lige op over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

als-vb

hej Ja jeg havde sådan på fornemmelsen at jeg ville føde i uge 38, men blev til 41+5 :)

Anmeld

1. marts 2011

Kirle-vb

Jaeh jeg havde en fornemmelse at jeg ville føde før tid igennem hele graviditeten, så da jeg skulle have tid til ks så diskuterede jeg med fødselslægen om datoerne, men han ville ikke høre om fornemmelser. Jeg ville gerne have haft d.1 men fik d.5, så gik vandet d.3 kl. 1.30. Jeg tror jeg havde en fornemmelse men ved det ikke ;) :D Egentlig er jeg bare glad for at få et barn der var klar til at komme ud og ikke et der skulle i kuvøse eller have ilt. ;)

Anmeld

1. marts 2011

Niatza-vb

Den følelse havde jeg i flere uger første gang og endte med en igangsættelse 40+6 fordi mit bækken ikke kunne mere. De 2 andre kendte jeg datoen på i god tid for ikke at risikere mit bækken så meget som første gang, så ikke over 4 kg, de er født 38+0 og 39+0. Alle 3 har været 4100 og 53 cm, så at gå efter mindre børn har ikke virket.

Anmeld

1. marts 2011

Webredaktøren-vb

Ja det kan jeg godt se så skal man ikke regne for meget med sine fornemmelser :) Min mor fødte både mig og min søster nærmest på dato så jeg kan håbe at jeg er lige så heldig :lol:

Anmeld

1. marts 2011

desirefinck-vb

Jeg havde hele tiden haft en fornemmelse af at jeg ville gå over tid og det gjorde jeg også.. men det var nu ikke mere end 5 dage.. Men så skal jeg da også lige love for at det gik hurtig, fra jeg fik veer og til hun var ude gik der ikke mere end 6 timer.. da jeg kom på sygehuset og til hun tog vandet gik der ikke mere end 45 minutter...

Anmeld

4. marts 2011

Kraginden-vb

Tja.....vil ikke mene at jeg havde en fornemmelse. Jeg har 3 børn, og venter den 4 til 1 april. 1. fødsel var også sat til 1 april, men hun kom 30 marts, og det havde jeg i hvert tilfælde ikke fornemmelsen af. (fødsel varede 6 timer) 2. fødsel havde jeg jo nok forventet ville ske før tid, for det er hvad man oftest hører. Men hun kom 1 uge senere. (fødsel varede 4 timer) 3. fødsel snød mig meget. Først troede jeg 2 gange at nu var jeg i fødsel......men det var bare plukveer med meget nøjagtige mellemrum. Og han er så også født 1 uge senere end forventet. (fødsel varede 35 min.) Denne gang tager vi ingen chancer.....da der er 45 km. til sygehuset i Hjørring, hvor fødende fra Frederikshavn skal køre hen......Har vi så valgt at vi denne gang føder hjemme..... Så selvom man tror man fornemmer noget, tror jeg ikke det er alle der rammer, men nogle har jo nok bedre fornemmelse end jeg....

Anmeld

24. marts 2011

Webredaktøren-vb

Hej igen Tja, jeg og min kærestes fornemmelse viste sig at være rigtig, jeg fødte inden ugen var omme :laugh:

Anmeld

24. marts 2011

Spunk-vb

Tillykke :flag: . Pige eller dreng? Størrelse? Går det hele godt?

Anmeld

24. marts 2011

desirefinck-vb

Stort tillykke herfra.. :flag: Håber det hele gik som det skulle... og hvad fik du så.. dreng eller pige ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.