Mødre i Tyskland- Stuttgart området

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.260 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juni 2011

carl-carla-vb

Hejsa Skulle der være nogle brugere af Vores Børn som tilfældigvis er mødre i Tyskland? Gerne i Stuttgart området. Min mand, vores søn og jeg har boet i Sachen-Anhalt i 8 mdr og flytter til august til Stuttgart. Ville gerne i kontakt med andre danske mødre i området da jeg måske skal gå hjemme til vores søn får en vuggestueplads. Og så er det jo rart at mødes med andre så børnene også får lidt imput fra andre i deres størrelse. Hilsen Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mama87-vb

Hej Camilla Jeg bor i Stuttgart, med min datter og mand. Min datter bliver 3 år til december. Hvor præcis i Stuttgart er I flyttet til? Dilan :)

Anmeld

18. juli 2011

Webredaktøren-vb

jeg har en veninde som søger mødre i stuttgart når hun skal flytte dertil, men hun kommer til at bo udenfor stuttgart i Bad Urach, men er der nogle form for mødregrupper etc dernede? marie

Anmeld

29. juli 2011

carl-carla-vb

Hallöchen, jeg har boet i Stuttgart i 9 år og er nu flyttet lidt udenfor (Ehningen). Min tyske mand og jeg har en søn på otte måneder. Jeg arbejder deltid nu (i Stuttgart) for far går hjemme og baby kommer i dagpleje til september. Men måske kunne kontakt alligevel være rart? I Tyskland er der ikke noget der hedder mødregrupper. Man mødes til 'Still-Treffen/Still-Cafe' (Amme-Møder - også for dem der ikke ammer), 'PEKiP-Gruppen' (en slags babygymnastik-pusle-kurser til babyer under et år) og 'Krabbel-Gruppen' til de lidt større. Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.