sover ikke meget .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2011

Tia-vb

Hey alle sammen , som i kan se er jeg sat til at føde en rigtig rask og meget frisk dreng den 18 maj . men jeg har nogle spørgsmål , :) jeg sover rigtig dårligt tilpas om natten , kan ikke sove på højre side eller venstre side da han ligger oppe af mine ribben , hvilket gøre virkelig nas , er der nogen af jer der har det samme problem eller bare det problem med at de små hænger meget ved ribbene når som helst på dagen & natten. Hvad har i så gjort ved det / gøre ved det ? har virkelig brug for råd da jeg kan snart ikke holde det ud længere ... Og det skal lige siges at jeg ikke er særlig stor i maven , men er nu heller ikke en stor kvinde alligevel :) :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Elevationsseng og galvt siddende sovestilling. Jeg har sovet meget på maven da jeg ventede Alma og efterhånden som maven blev større blev det sådan noget skråt maveleje. Og rullede en pude og lagde mellem bryster og mave, for at få hende skubbet lidt nedad.

Anmeld

18. februar 2011

Tia-vb

Mange tak for dit råd , det vil jeg så prøve og se om det også kan hjælpe for mig :) ..

Anmeld

18. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeg sov med en pude under maven og mellem benene....det hjalp meg rigtig meget og jeg endte med at sove helt godt til sidst.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.