Så vil jeg være den der bryder isen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.779 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2011

CRM-vb

Hej til alle jer andre som også har termin her i marts 2011 - som jo er lige rundt om hjørnet :) Jeg er selv sat til den 5. marts - og ser meget frem til fødslen nu :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Nancy-vb

Heeej :) Jeg har også selv snart termin, er sat til d. 2. marts :) Glæder miig..

Anmeld

23. februar 2011

Micka-vb

Hej med jer :) Jeg har også termin i marts, men I når jo nok at føde før mig....jeg har nemlig først termin d. 26. marts. Det er mit første barn, så det hele er både spændende og temmelig skræmmende på én gang :blink:

Anmeld

23. februar 2011

Webredaktøren-vb

Så er det jo lige rundt om hjørnet for jer :) Har I allerede styr på køn og navn, eller er det hemmeligt?

Anmeld

23. februar 2011

Webredaktøren-vb

hej Jeg er sat til 8.marts og ifølge lægerne skulle det blive en pige :) Jeg troede at jeg ønskede mig en dreng men da vi fik beskeden begyndte jeg at grædde fordi jeg var så overvældet og glad :laugh: Vi har efterhånden fået købt det hele og sat tingene på plads. Hvad med jer andre?

Anmeld

24. februar 2011

Sus-vb

Hej med jer Jeg har termin den 16. marts og vi glæder os helt vildt til vores lille prinsesse kommer til verden. Det er vores første barn og hun skal hedde Nina Naomi.

Anmeld

24. februar 2011

Nancy-vb

det er også vores første :) og det bliver også en lille pige :)

Anmeld

2. marts 2011

Obomor-vb

Hej. Jeg venter vores første barn og har termin d. 24 marts. Vi kender ikke kønnet, så der er meget at se frem til..... Og ja, - det er alt sammen meget spændende, men også skræmmende.

Anmeld

2. marts 2011

Webredaktøren-vb

Velkommen til og tillykke til dig også :) Deltag gerne i resten af debatten også og spørg løs, hvis der er noget, du er i tvivl om...

Anmeld

3. marts 2011

Gexmo-vb

Heii alle sammen Jeg har termin d. 28 marts.. og det er vores første... Er mega spændt :o) Vi håber hun ligner en Mille når hun kommer ud, for det er navnet vi har valgt indtil videre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.