hjælppp er bange !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.377 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

melissa-vb

Godmorgen .... Jeg vil lige høre jer om nogen af jer har prøvet at få fjernet 'børne' polypper og 'voksen' polypper på en gang..????? :ohmy: :ohmy: :ohmy: jeg har svær grad astma og har også meget svært ved at trække vejret gennem næsen,faktisk kan jeg slet ikke trække vejret gennem næsten og sover med åben mund og har faktisk åben mund det meste af tiden....svær grad astma + ingen vejrtrækning gennem næsen betyder at jeg ikke får sovet ordentlig og nu viser det at jeg har polypper som skal fjernes,børnepolypper skal fjernes gennem munden og voksen polypper gennem næsen,og den nye øre hals og næse læge er en meget hyperaktiv kvinde så jeg er lidt bange faktisk :woohoo: :woohoo: :woohoo: skal opereres på fredag... er der nogen der har prøvet det og var det slemt??? har prøvet at blive opereret 3 gange i næsen for 10 år siden,der var jeg ikke bange,men der havde jeg ingen børn. faktisk efter at have fået mine børn er jeg blevet mere følsom. elskede tandlæge før men er også skræk for det nu... skal jeg aflyse eller skal jeg gøre det på fredag ????? :side:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Niatza-vb

Jeg ville få det gjort uanset nerver. Din livskvalitet bliver bedre med bedre søvn :)

Anmeld

13. februar 2011

Det er stadig mig-vb

Selvfølgelig skal du ikke aflyse :) Sådan noget skal bare overståes, så du bagefter kan sige - det skulle jeg da bare have gjort for flere år siden. :laugh:

Anmeld

15. februar 2011

Polyp-vb

og husk at sige til lægen at du er bange!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.