Næ, kun den ældste; men han er jo voksen!
De andre er ret ligeglade, og den ældste har da også efterhånden opgivet sin mission om at 'redde' dem fra deres mangel på forfængelighed!
Et eller andet sted er det jo et sundhedstegn ikke at lade sig diktere af mode og andres påvirkning, MEN......jeg oplever nu, at jeg selv virker som et 'filter' der sørger for, at min datter kommer nogenlunde præsentabel ud ad døren!!
Jeg må pådutte hende nyt tøj; hun kan ikke selv se formålet, og at få hende til at få en frisure, er heller ikke let. -Det er så 'behageligt' med løst hår, men helt ærligt, så skal det altså så også redes nogle gange om dagen for ikke at ligne en høstak!!
Nogle gange 'sniger' jeg mig til at kassere tøj fra klædeskabet, som jeg synes har passeret min grænse for hvad JEG vil være bekendt at hun viser sig i.
Så supplerende spørgsmål: Ville I andre også prøve at manipulere et barn for at 'beskytte' mod omverdenens evt. negative reaktioner, eller ville I bare læne jer tilbage og tænke: 'hvor er det dejligt med et uspoleret barn'! ???
Anmeld