hviken str??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. september 2009

MaleneGærup

Er så småt begyndt at købe tøj til baby, men er meget i tvivl om hviken str jeg skal begynde med. Hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Ni-ko-li-ne

mit råd er at købe meget lidt i str 50 og lidt mere i str 56...

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

MaleneGærup skriver:

Er så småt begyndt at købe tøj til baby, men er meget i tvivl om hviken str jeg skal begynde med. Hvad har i gjort?

Jeg havde slet intet i str. 50 og det viste sig at jeg fik en stor dreng på 4330 så det havde vist også været lidt spild. Men generelt så køb tøjet lidt større for det kan bruges længere så. Rigtig meget af mit tøj er vasket inden det skulle bruges og så er det blevet brugt 1-3 gange Og så ville jeg ønske jeg havde købt flere dragter med fødder de er bare meget nemmere og jeg tror baby synes de er dejlige at have på da der ikke er noget der folder og skiller
Held og lykke med det hele

Anmeld

7. september 2009

Ni-ko-li-ne

ja det er rigtigt, de der sparke dragter med fødder var vi helt vildt glade for!

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har købt 3 sæt tøj og 3 bodyer i str. 50 so far...

Anmeld

7. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har begge gange kun haft tøj fra str. 56 og har ikke haft brug for noget mindre. De vejede 3245 g og 4050 g.

Hvis det viser sig, at din baby ikke er så stor, så kan farmand hurtig gå ud og købe lidt i str 50.

Vi brugte ikke sparkedragter med fødder, da jeg synes det var så irriterende, at deres fødder hele tiden kom ud af selve fødderne i dragten. Vi brugte bløde bukser og stømper. Men det er jo en smagssag, hvad man er til 

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

7. september 2009

Tullebobs

Hej

Fik en lille baby (2880 g og 50 cm) så vi var glade for str 50 i noget tid. Og synes altså at det er lidt synd, hvis fx en dragt med fødder er for stor, for så bliver de små ben bare viklet ind i dragten

Så jeg køber også noget i str 50 til denne gang, og så den del i str 56 så jeg ikke behøver at skal ud og shoppe lige i den første tid, hvis overskuddet ikke er til det...

Trine

Anmeld

7. september 2009

mor_sabina

ka-ri-na skriver:

ja det er rigtigt, de der sparke dragter med fødder var vi helt vildt glade for!

Det ved jeg nemlig også til næste gang så køber jeg udelukkende dem til den føste månedstid

Anmeld

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hvor mange sæt tøj i str 50 brugte I før de voksede ud af den, jer der overhovedet brugte str 50?

Anmeld

7. september 2009

sarahb

jeg brugte 50 i 1-1.5 måneds tid så jeg havde ret meget.. Hn var 3560men slank og lang så 56 var alt for stort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.