Bækken løsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.400 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

:( F... det tager snart livet af mig. . . Kan ikke noget og må ikke noget. Jeg er lidt i mod at tage smerte stillende, men gjorde det i går, uden virkning :( i går var jeg tude færdig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Heidi Nielsen-vb

Øv øv øv hvor træls for dig...... Jeg havde også bækkenløsning da jeg ventede mit andet barn...jeg fik en henvisning til fysioterapeut der havde speciale i gravide + at jeg gik med et mavebælte og jeg skal lige hilse og sige at det hjalp rigtig rigtig meget.... Ved ikke om du har prøvet dette men ellers kunne det måske være at det også kunne hjælpe dig.....

Anmeld

4. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det er rigtig trælst.. Havde det med den første og kan mærke det ulmer igen denne gang. Kontak fys som foreslået.Der kan du få øvelser der hjælper meget - og som nævnt mavebælte også. Så føles maven ikke som om den er på vej nedenud.. Jeg havde meget fornøjelse af svømmehallen. Var der flere gange ugentlig. Der kan man motionere og få bevæget kroppen, så man ikke bliver helt stiv i kadaveret, uden at det tynger helt vildt. Og så lige 20 min i boblerne for at få løsnet spændinger, som unægteligt kommer når man har ondt. Det har virket bedst for mig.

Anmeld

10. februar 2011

Signe1704-vb

Jeg skulle lige til at foreslå det samme som Heidi..... Håber du finder noget der lindrer lidt.

Anmeld

15. februar 2011

kongster-vb

Svømmehallen har også reddet mig nogle gange når bækkenet gjorde ondt, men hvis det er meget slemt, kan det godt blive værre af at svømme. Men i perioder hvor det ikke er slemt så er svømning og cykling super godt fordi det ikke er vægtbærende motion og det styrker musklerne omkring bækkenet så det ikke gør så ondt. Når det gør rigtig ondt synes jeg det hjælper at blive støttet fuldstændigt med puder så man slapper helt af i alle muskler. Altså benene let bøjet og så puder under knæene og i ryggen og alle steder hvor det støtter lidt. god bedring

Anmeld

16. februar 2011

CRM-vb

Jeg fik forværret min bækkenløsning af at svømme, så det vil jeg fraråde. Om ikke andet så burde du få nogle øvelser fra en fys som du kan lave i vandet hvis du ønsker at være i vand. Ellers ved jeg præcis hvordan du har det...!

Anmeld

23. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

Jeg går til fys, og det hjælper lidt, men nu har jeg også fået nogle øvelser, til at lindre det lidt med.. og har et bækken bælte til låns nu,i tre uger... der efter skal jeg selv betale for et..,man kan ikke låne dem på kommunen eller hved fys.en mere som man kunne en gang..

Anmeld

23. februar 2011

rikke....16 juni 2011-vb

jeg går også til svømning for gravide to gange om ugen, hved en fys. Det begynder at gå bedre efter at min man er begyndt at forstå lidt at jeg har brug for hans hjælp til at klare hverdags ting...

Anmeld

24. februar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Dejligt at det går bedre. Forståelse fra omgivelserne er nok den vigtigste faktor. Mit har heldigvis stået rimeligt stille. Var bange for det ville blive hurtigt værrere som med Alma. Men på mit job tages der meget hensyn til at jeg ikke skal bukke-strække osv som normalt. For ikke at provokere noget. Herhjemme er stig også med på at jeg ikke foretager mig noget husligt. Det vigste er at jeg kan passe mit arbejde og være sammen med Alma. Så skal han nok sørge for resten kører. Han ved det bliver bedre når jeg har født, selvom det går langsomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.