MetteT skriver:
Kuk kuk... Jeg er lige her.. 
Ej hvor vildt med dine forældre.. Hvordan har du det med det?
Hold da op, han er fremme i skoen ham felix.. 
Eller også er Kathrine bare utrolig doven.. hehe
Jamen, jeg hedder Mette, bor med min mand Steffen i vores eget hus i Silkeborg, vi har Kathrine fra den 18. december..
De første par mdr var utrolig hårde, hun græd simpelthen bare så meget, og vi prøvede alt for at finde ud af hva det var...
Da hun var 3 mdr tog vi til en kiropraktor og det viste sig at hun havde noget i klemme i nakken.. Det blev sat på plads og vi går stadig til nogle kontrol besøg.
Men nu har vi simpelthen den nemmeste og gladeste lille pige.. 
Hun kan ikk så meget endnu, men kommer da lidt rundt bakkende på maven..
Hun startede i dagpleje i sidste uge, og det går simpelthen forrygende..
Der er bare ingenting overhovedet og hun er glad og tilfreds når jeg afleverer og det samme når jeg henter..
Det var lidt herfra..
Håber vi kan få lidt gang i gruppen..
Knus Mette
Det er lidt sjovt med min mor og far, men jeg har det helt fint med det. Jeg tager det bare en dag ad gangen, og prøver at snakke lidt med dem begge om hvordan de synes det går, hvis jeg synes det virker som om der er lidt knas, eller ubeslutsomhed (det er mest min mor, der er lidt ubestemmelig nogle gange).....
Jamen jow, ham Felix er godt fremme.... Min SP var også ved at falde ned af stolen da hun var her sidst. Der havde han lige lært at kravle ugen inden, og den uge hun kom, havde han lige lært at rejse sig ved forskellige ting.
Hun troede ellers han var ret meget bagude på et tidspunkt, fordi han nægtede at snakke når hun var her. Hun hørte ham først rigtigt sige noget da han var 6 måneder, og der havde hun været her langt over 1 time.
Så ja, nu fiser jeg rundt og siger NEJ! hele tiden igen, og flytter ledninger, og krystal og hvad ved jeg, for de er ikke længere i sikkerhed fra små børnefingre.
Godt at kathrine har det bedre nu.... Felix skreg rigtig meget til han var 7 uger, så fandt vi ud af at min mælk var det rene vand, og at han faktisk sultede, så kom han på flasken, og han er nu nem nem nem...
Og han er også et meget glad barn...