Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. september 2009

tumle81

Så kom vi hjem igen efter 2 dejlige ugers ferie...

Vi startede med en lang køretur til Hanstholm, hvorfra vi tog båden til Færøerne. Jeg havde frygtet at jeg ville blive søsyg, da jeg faktisk ikke er særlig søstærk, men første aften gik fint. Dagen efter havde vi aftalt at tage i bådens pool, hvilket jeg nok burde have holdt mig fra! Vandet skvulpede fra side til side, og jeg blev rigtig dårlig og måtte løbe på toilettet og kaste op! Dette fortsatte desværre resten af dagen og aftenen, så jeg var ikke meget værd. Det største lyspunkt på denne tur var at vi i et lotteri vandt en luksus kahyt hvilket gjorde at vi havde virkelig god plads, så vi bedre kunne opholde hos i kahytten.

Dagene på Færøerne gik slag i slag og det var dejligt bare at slappe af, hygge med familien og køre på lange sightseeing ture. Vi har fået kørt en masse og set øerne fra mange forskellige vinkler, hvilket har været en oplevelse for os alle, også mig som har været der rigtig mange gange...

Peter fiskede også en del, og fik endda fanget hans to første laks nogensinde, det var en stolt fisker der kom hjem den aften :-)

Jeg så ikke rigtig frem til hjemturen, da jeg frygtede halvandet døgn med opkast, men forbavsende nok blev jeg slet ikke søsyg!! Vi sejlede fra Torshavn kl 21, og den første aften så vi trylleshow inden vi fandt sengene. Vi havde bestilt en luksus kahyt på vejen hjem, da vi på turen derop opdagede hvor fantastisk det jo var med så meget ekstra plads!
Fredagen gik med lidt shopping, leg på legepladsen, middagslur og hygge på båden. Jeg var forbavset men glædeligt overrasket over at jeg havde det så godt som jeg havde det. Lørdag morgen var vi i havn i Esbjerg, og så var det ellers bare hjemad mod Køge...

En dejlig ferie med hele familien ;-) Der er lige nogle billeder, så I kan se hvor dejligt der er på de små øer...

Knus fra Kathrina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Strack

Velkommen hjem til jer

det lyder som en rigtig dejlig ferie lige på nær søsygen

og hvor er det bare nogen skønne billeder... tag mig med næste gang hehe

Anmeld

8. september 2009

Muslingen

Velkommen hjem. Det ser bekendt ud. Vi var jo deroppe i starten af August, og jeg kan se vi har været mange af de samme steder.
Lyder ikke rart med sejlturen - derfor valgte vi at flyve. Det var forbavsende billigt.

Kh Fie

Anmeld

8. september 2009

Fines mor

Hvilken smuk natur :-))) velkommen hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.