Når man kommer til at grine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2011

Spunk-vb

af noget som man nok ikke skulle have grinet af.... Spunken gjorde det mest geniale i går. Vi sad og spiste yoghurt og hun syntes at det gik lidt for langsomt. Hun er nemlig ikke så god til at få vendt skeen rigtigt og selvom man godt kan bruge klør fem så går det jo også temmelig langsomt. Så hun tog resolut sin dybe tallerken, løftede den op til munden, kom underlæben godt rundt om kanten og hældte så indenbords. Hun fik kværnet al yoghurten på ½ minut. Det så bare så sjovt ud og jeg synes egentlig at det var ret kvikt - jeg kunne simpelthen ikke lade være med at grine højlydt - og hun grinede med. Det trængte vi til oven på den her sygdom. Men samtidig er det jo ikke noget hun skal gøre altid. Men jeg er bange for at det er ved at danne trend - her til morgen forsøgte hun at drikke sin havregrød.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2011

als-vb

Det er da også godt tænkt. Meget logisk egentlig. Klog lille tøs du har dig der. Men tror hun automatisk vil finde ud af at hælde grød indenbords ender med en masse grisseri og grød i håret og tvivler på hun vil blive ved med at syntes det er sjovt.

Anmeld

20. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Det gør Alma et forsøg med stort set hver dag.. Satser på det går over igen..

Anmeld

20. januar 2011

Happymummy-vb

Ja, den kender jeg - både den med at drikke af skålen/tallerkenen og generelt at komme til at grine af noget, som den lille så gør igen og igen, for DET var da en vældig succés! Og kender også dén, hvor sønnen kommer til at gøre et eller andet, som ser urkomisk ud (eller siger noget sjovt/sødt/komisk) uden at det er med vilje - og man kommer til at grine. Igår sad han og tog nattøj på og blev ved med at tro, at bukserne var blusen. Så sad han der med en arm i det ene ben og hovedet oppe i det andet og sagde 'Ih, altså, øøh', tog dem af, stak armene i hvert sit ben og forsøgte af al magt at trykke hovedet op igennem numsepartiet. :laugh: :laugh: :laugh: Jeg forsøgte at sige 'se nu lige på, hvad det egentlig er' mens jeg simpelthen rullede grinende rundt på sengen. Heldigvis kunne han selv se det komiske, da det gik op for ham, og grinte selv. Men sådan går det jo ikke altid - det er ikke altid sjovt, når folk ler af en. :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.