Kender du ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

HeleneA-Z-vb

Det er ikke noget vi har læst i mit barndomshjem, og jeg tror heller ikke at mine børn kommer til at læse om GG. Men jow, jeg ved godt hvem han er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Laurie-vb

Læste vildt meget af det selv... vi var abonneret til bladet. Jeg læste også at læse som 6-årige, og har altid haft en bog i gang... og ikke kun tegneserier :)

Anmeld

15. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

Jeg havde også abonnement på Anders And i mine yngre dage så jo jeg kender skam godt Georg Gearløs og lille hjælper :)

Anmeld

16. januar 2011

MetteNB-vb

Kender også GG, og har læst Anders And blade som barn/ung. Har dog aldrig selv haft lyst til at købe eller få dem. Min bror var interesseret, men så meget har jeg aldrig gide læse i et AA blad. Mine børn ville helt sikkert ikke vide, hvem han er :blush: . Har aldrig købt et AA blad til dem. De kender Mickey - Anders m.fl., men det er via Disney Show, og der har jeg aldrig bemærket GG........?

Anmeld

17. januar 2011

Det er stadig mig-vb

HeleneA-Z skrev:
Det er ikke noget vi har læst i mit barndomshjem, og jeg tror heller ikke at mine børn kommer til at læse om GG. Men jow, jeg ved godt hvem han er.
Come on!!! Vi har sgu da haft Anders and blade....har vi ikke....?? ;) Godt der var et billede af ham, for ellers havde jeg sgu ikke anet hvem det var på dansk, altså.

Anmeld

18. januar 2011

Pia S-vb

Vi kender alle figurerne fra AA-bladet. Sønnen elsker det blad og han får også tit Jumbobøger!

Anmeld

18. januar 2011

Polyp-vb

Sønnike er donaldist på Jumbobogen. Han er vist ved at vokse fra AA, men er ivrig debatør på egmonts gode hjemmeside andeby.dk - og får på den måde en masse skrive og -læsetræning og har gjort det længe Jeg har aldrig rigtig været tiltrukket af Andeby og Co, men mener dog at kende de fleste figurer

Anmeld

18. januar 2011

Laurie-vb

Lyder rigtigt godt, LYP!! Jeg ser det positivt, når tegneserier får børnene til at have lyst til at læse/skrive.... og disse er i hvert fald skrevet i et godt sprg.

Anmeld

18. januar 2011

Caidas-vb

Selvfølgelig kender jeg Georg Gearløs og lille hjælper. Jeg eller mine forældre har aldrig selv købt et Anders And blad, men hver gang jeg var hos mine mor-forældre læste jeg min morbrors blade. Han var 8 år ældre end mig og havde ALLE (drenge) blade. (AA, Jumbobogen, Basserne, Bamse, Bill og Ben) Senere blev jeg bedømt kedelig at lege med, for hver gang jeg var hos en veninde, skulle jeg lige læse hendes blade.

Anmeld

18. januar 2011

Caidas-vb

Apropos om man kender dem. kan nogen af jeg huske navnet på AAs gode ven eller måske fætter; Fims, Dims eller Bims?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.