Hvor mange penge bruger I på legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Pikora-vb

Altså, jeg vil lige slå fast: Hvis folk har råd, og selv synes de har lyst, så har jeg ikke spor ondt af, at de køber en masse legetøj til deres børn. Jeg sad bare mere og fik ondt af de brugere, som måske IKKE har råd, og ville lige give lidt modvægt til det generelle indtryk af at 'alle' bruger mange 1000 kr om året på legetøj til deres børn!! Børnene bliver glade, ja, -men der skal andet og mere til et godt barneliv, som man godt kan give uden at skulle have pungen op af lommen hele tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Pia S-vb

Vi bruger stort set ikke penge på legetøj - det er meget længe siden, vi har købt lidt Lego. Men for pokker hvor går der mange penge til PS3 spil og til FCK merchandise. Så det bliver ikke billigere når legetøjsindkøbene stopper :)

Anmeld

7. februar 2011

Goggen-vb

de første 15 mdr. har vi brugt 200 kr. på legetøj, men har også fået en del - enten i gave eller arvet, så der mangler så absolut intet. regner dog med at bruge penge i år, nok i nærheden af de 10 000 kr. alt i alt, men det er pga. store indkøb til haven (gynger, sandkasse mv.). De offentlige legepladser i nærheden er i meget dårlig stand, så vi regner med selv at bruge penge på lidt til haven. ;) vi syntes selv det er meget passende at legetøjet ikke fylder for meget, hverken i budgettet eller i hjemmet - som det er nu er purken alligevel mere interesseret i alle mulige andre ting... vi bruger kun penge på de højst nødvendige ting - man kan sige at vi regner ikke med at købe legetøj på impuls, men planlagt (forhåbentligt også velovervejet) :cheer: Peter

Anmeld

7. februar 2011

maj84-vb

Vi bruger stort set ingen penge på legetøj udover til jul og fødselsdage. Børnene har rigeligt at lege med, og hvis vi flytter lidt rundt på tingene engang imellem, når det ikke at bliver kedeligt. Det kan ske, at jeg køber en bog eller et mindre stykke legetøj, inden vi tager på ferie, for at de har noget nyt til turen, men det koster ikke meget og er ikke et must.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.