Hvilken alarm skal vi vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

KristineLorenzen-vb

Hej alle, det er efterhånden længe siden at jeg har været online på bloggen, og meget er sket siden. Nu er jeg midlertidigt gravid igen (i 3. trimester) og jeg har tænkt meget over hvad jeg mangler og hvad jeg manglede første gang. Min dreng er netop fyldt halvandet og lillebror kommer til april, så vi har heldigvis en fuld garderobe + legetøj ventende. Gudskelov for det! Dette betyder nemlig at indkøbene i denne omgang kan minimeres... Jeg har købt nye rene bodysuits i små størrelser + nye fine strømper, så han kan have lidt nyt på inden han arver resten. Men nu til mit spørgsmål. Første gang sparede jeg en babyalarm væk. Jeg følte ikke at jeg ville få brug for den, i.o.m. at han ikke skulle sove udenfor (vi har ikke mulighed for det hvor vi bor) + vores lejlighed er ikke så stor. Nu står jeg umiddelbart overfor at skulle flytte, og jeg tænker derfor at lillebror skal kunne nyde at sove udendørs. Herudover, så bliver det helt sikkert tiltrængt at holde mor til ilden når hun farer rundt andetsteds med storebror. Men hvilken skal jeg vælge? Jeg har kigget på Philips DECT-alarmer, på grund af deres gode signaler der ikke opfanger andre alarmer, mobiltelefoner etc. Er der nogen der har erfaringer med dem eller andre I har lyst til at dele? Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Signe1704-vb

Vi har en super nova. Den går godt igennem og svigter aldrig, men den har simpelthen så mange ubrugelige funktioner som ikke rigtig virker. Pludselig kan den finde på at begynde at bippe og fortælle at der er -10 grader i lillebrors værelse.... Og så bipper den når den er fuldt opladt hvilket gør at man ikke kan have den stående i laderen mens man sover. Men løber den så tør for strøm mens man sover bipper den også..... Har lige set at der er lavet en test af alarmer, men kan ikke huske hvor. Skal prøve at se mig omkring....

Anmeld

6. januar 2011

als-vb

Vi har også en Super nova og har været rigtig glade for den. Det er korrekt den bipper ved -10 grader, man kan så bare selv ændre det med manualen (dog er grunden til de -10 grader, at så må baby ikke ligge udendørs længere i forhold til det anbefalede). Min bipper heller ikke når den er opladet... men den bipper når den mangler batteri. Også den der ligger ude ved baby hvilket er irriterende.

Anmeld

6. januar 2011

Signe1704-vb

als skrev:
Det er korrekt den bipper ved -10 grader, man kan så bare selv ændre det med manualen (dog er grunden til de -10 grader, at så må baby ikke ligge udendørs længere i forhold til det anbefalede).
Det er jo på værelset at den pludselig siger at der er -10 grader og SÅ koldt har vi det altså ikke :P

Anmeld

6. januar 2011

Webredaktøren-vb

Velkommen tilbage ;) Vi brugte i stedet for babyalarm nogle gode walkie-talkies, hvor det vigtige selvfølgelig er, at de kan 'låses', så den der sidder på barnevognen hele tiden er tændt. Det fungerede perfekt og uden støj på linjen fra de andre babyer, når jeg var i mødregruppen. Derudover var de billigere end babyalarmen, og nu hvor børnene er store leger de med dem, når de leger gemmeleg, detektiver o.lign.

Anmeld

6. januar 2011

MinniMy-vb

Startede med en Phillips - har været glade for den, men sender er meget stor at få plads til i barnevognen - især et problem nu hvor hun er blevet større og kan finde på at 'fange' alarmen. Da den 'døde' for nylig har også jeg invisteret i en Super Nova og er vildt glad for den. ingen støj og holder batteri i mange dage. Og den fylder ikke meget i barnevognen.... :)

Anmeld

6. januar 2011

desirefinck-vb

vi har købt en brugt Super nova og den virker bare så godt, vi har ikke nogle problemer med den.. vi fik den for 450 kr på den blå avis..

Anmeld

8. januar 2011

ma08-vb

Vi har en super nova, og jeg er træt af den! Den mister tit signal, selv om den anden del er få meter væk, fx ude på terrassen, og babydelen bruger alt for hurtigt batteriet.

Anmeld

28. maj 2013

mean_dude-vb

Jeg vil anbefale Super Nova D7 babyalramen.

Vi bruger den selv, og er 100% tilfreds! den er lidt dyr, Hos Babysam  koster den 1299,- men vi fandt den til 999,- hos www.coolbaby.dk som havde den på tilbud, og vi er virkelige glade for den. 

Den har flere gange vundet best i test!. 2011 2012

Her er lidt info om hvad den kan, men det mest vigtige er at den er 100% pålidelig!

'Denne smarte babyalarm har 2 kanaler og 8 kanalkoder – og har desuden også 16 digitalkoder. Her følger der 2 genopladelige batterier med; her med op til 40 timers standby tid. Denne smarte babyalarm har en rækkevidde op til 600 meter, der gør at jeres barn altid kan høres. Denne babyalarm er super smart, der ikke bare er smart, men har også en super godt drifts stabilitet. Med denne babyalarm hos Coolbaby, kan jeres barn altid høre, det kan vi forsikre jer!'

http://coolbaby.dk/tilbehor/accessories/diverse/spuernova_babyalarm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.