Hej alle,
det er efterhånden længe siden at jeg har været online på bloggen, og meget er sket siden. Nu er jeg midlertidigt gravid igen (i 3. trimester) og jeg har tænkt meget over hvad jeg mangler og hvad jeg manglede første gang.
Min dreng er netop fyldt halvandet og lillebror kommer til april, så vi har heldigvis en fuld garderobe + legetøj ventende. Gudskelov for det! Dette betyder nemlig at indkøbene i denne omgang kan minimeres...
Jeg har købt nye rene bodysuits i små størrelser + nye fine strømper, så han kan have lidt nyt på inden han arver resten.
Men nu til mit spørgsmål. Første gang sparede jeg en babyalarm væk. Jeg følte ikke at jeg ville få brug for den, i.o.m. at han ikke skulle sove udenfor (vi har ikke mulighed for det hvor vi bor) + vores lejlighed er ikke så stor.
Nu står jeg umiddelbart overfor at skulle flytte, og jeg tænker derfor at lillebror skal kunne nyde at sove udendørs. Herudover, så bliver det helt sikkert tiltrængt at holde mor til ilden når hun farer rundt andetsteds med storebror. Men hvilken skal jeg vælge?
Jeg har kigget på Philips DECT-alarmer, på grund af deres gode signaler der ikke opfanger andre alarmer, mobiltelefoner etc. Er der nogen der har erfaringer med dem eller andre I har lyst til at dele?
Kristine
Anmeld