Har i klaret vinteren uden brækkede lemmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

Titte-vb

Hørte i radioen igår, at man på nogle sygehuse har været nødt til at aflyse de planlagte operationer, fordi der er kommet så mange ind med brækkede ankler, håndled, arme og andre lemmer, at de kom først i køen. Har i andre sluppet for at brække eller forstuve noget i denne vinter?? Jeg har jo nærmest ikke været uden for en dør siden 11 november, så jeg har undgået det, men har så så rigeligt i genoptræningen efter min infektion i knæet, at jeg heller ikke ønsker flere skavanker :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Rita-vb

Indtil videre har jeg heldigvis ikke brækket noget. Det ville være lidt en katastrofe da jeg er ene-ansvarlig for at hente og bringe børn.

Anmeld

4. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Er ikke kommet galt afsted hverken denne eller andre vintre - og satser på det forbliver sådan..

Anmeld

4. januar 2011

Kirle-vb

Er ude hver dag, flere gange og har faldet to gange. Hvilket er lidt af en rekord. Den ene gang på sort is om natten - umuligt at undgå og slog min hofte men fik ikke engang et blåt mærke. Den anden gang fordi nogen skubbede mig - nice - og der faldt jeg så lang jeg er men slog mig ikke :) Sidste faldt jeg ingen gange og slog mig nada. Men vinteren for nogle år siden faldt jeg på min cykel på sort is. Og da jeg gik i fjerde klasse faldt jeg på min cykel - is i en vandpyt - og brækkede næsen, så man må da tro at jeg snart har lært det hahaa :D :D :D

Anmeld

4. januar 2011

Heidi Nielsen-vb

Her er vi også sluppet for brækkede lemmer....egentlig utroligt da min store dreng er faldt MANGE GANGE :P

Anmeld

4. januar 2011

als-vb

Alle lemmer er intakte, dog er jeg en blindtarm fattigere. Men så ligger den jo heller ikke der og fylder unødigt.

Anmeld

4. januar 2011

Elverpigen-vb

Jeg er faldet en enkelt gang på min cykel (heldigvis uden Sigrid bag på), jeg skulle dreje skarpt og så ikke i mørket at der var en stor ispyt. Heldigvis slog jeg mig ikke. Ellers 7-9-13 ingen brækkede lemmer her. Men en kollega faldt i søndags og brækkede anklen, han skal opereres og er omkring nr 40 i køen :( .

Anmeld

4. januar 2011

ma08-vb

7-9-13 er alle lemmer i god og hel behold! Jeg hørte også om alle de brækkede ankler mv., men faktisk kender jeg slet ikke nogen, som er kommet så galt af sted, hverken i år eller sidste år.

Anmeld

5. januar 2011

Laurie-vb

Er kun faldet 2-3 gange fra cyklen... det samme sted hver gang faktisk. et sted hvor man ikke kan se isen under sneen... Intet brækket. Kun lidt ømhed i nogle timer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.