Arbejde i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2011

NikiFin-vb

En af mine veninder studerer til pædagog. Nu har hun praksis i en BH og hun virker meget skuffet. Hun siger at det er enorm kedeligt, børnene laver ikke noget, leger bare og lærer ikke noget som helst. Pædagogerne gør heller ikke noget væsentligt og hun tæller minutterne til slutningen af dagen. Jeg selv får ikke den samme indtryk da jeg henter og afleverer mine børn. De voksne ser altid ud i god humør og det virker ikke som om de keder sig. De laver noget hele tiden men det er måske fordi de synes at de ske simulere arbejde og god humør... Jeg er sikker på at min veninde er helt ærlig med mig. Hvor går det galt? Er det den BH hun går noget galt med eller...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

dittelouisea@hotmail.com-vb

Er ret sikker på medarbejderne i dine børns børnehave har det godt - elers lyser det jo ud af øjnene på dem. Hvor længe har hun været i praktik? Synes altid intro-tiden på en ny arbejdsplads er frygtelig lang da man ikke kender rutiner, er med i det skriftlige arbejde der følger med osv. Og hvis det virkelig er så kedeligt som det beskrives, kunne hun jo passende tage initiativ til der skulle ske noget. Hvis man ny synes ens chef er en dårlig chef, må man jo fortælle ham/hende hvad der er dårligt ved dem, ellers har han/hun jo ikke en chance for at ændre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.