Mia er blevet 4 år og et lille pip ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Strack

Min lille prinsesse er blevet en stor prinsesse på 4 år i lørdags  jeg kan slet ik følge med mere!!!
hun havde en dejlig dag med masser af fine gaver hun endte med at blive puttet med 38,1 i feber tror bare hun var ekstremt overvældet hehe
i nat har hun sovet uden ble og har endda været tør fedt.. nu har hun også været renlig i et helt år... hvor er mine babyér henne????

Mike har det kanon og vokser meget for tiden syntes jeg, det går alt for stærkt *suk*

Hunden trivedes også og har lært at lette ben *G* han er 5 mdr. nu og har lige vundet 1 præmie på udstilling og blev nr 3 i hvalpeshow Mike deltog også i Barn og hund og fik en fin medalje NØJ han var stolt *S*

Ellers er vores hus fyldt til randen med pt 37 kaniner 13 små bitte unger er der imellem, så er der nogen der mangler siger i bare til
13 små kyllinger har vi også nu hehe, vi keder os aldrig!!

det var lige et pip fra mig, undskylder jeg ik er så aktiv for tiden, men har haft meget at se til

Håber i alle har det godt, og sender en ekstra stor tanke til Rikke og Allan
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

tumle81

Jamen tillykke med hende Mette...

Hun er jo stadig en smuk pige, og hold op hvor har du ret. Tiden løber afsted, og alle de små børn bliver til store unger og snart er det teenagere vi har rendende rundt i huset *s*

Dejligt at høre at det bare går super med hele familien, og stort tillykke med hvalpen. Det var da super flot at den hentede så mange medaljer med hjem :-)

Knus Kathrina

Anmeld

21. september 2009

Strack

Tak for din hilsen til Mia

Anmeld

21. september 2009

lene

Stort tillykke med hende og hvor er hun bare en køn pige
knus lene

Anmeld

21. september 2009

Manne

Tillykke med hende. Hvor er hun bare blevet stor :-)

Marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.