Hvad står menuen på her mellem jul og nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. december 2010

MetteNB-vb

Hvad finder I på at sætte på menukortet her mellem jul og nytår? Jeg synes, vi har spist og spist af dejlig mad i dagene op til jul og i juledagene, så der er ikke den store energi og interesse til aftensmaden her. I går stod den på hotdogs, da drengene og jeg var alene hjemme. I dag er det sådan noget 'hvad har jeg lige i køleskabet, der kan passe sammen med kylling, når det så mixes sammen i en tærte'. ;) Tjah - så har jeg i morgen tilbage, og ved endnu ikke, hvad jeg hitter på der. Torsdag er jeg nemlig på arbejde, og så er der nogle andre, der har bestemt menuen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Spunk-vb

De sidste par dage har det været rester, pizzarester fra fryseren og madder i en stor pærevælling. Vi har trængt til ren afslapning efter alle gæsterne og spunken er syg, så vi har ikke gidet at lave mad. Men i dag er der købt engelske bøffer. I morgen står den på tidlig nytårsfejring med svigerinden & co så der ved jeg ikke hvad den står på. Den 30. bliver det enten lasagne eller svensk pølseret.

Anmeld

28. december 2010

Det er stadig mig-vb

I går stod den på roastbeef med kold kartoffelsalat. Idag har den stået på frikadeller med brun sovs, rødkål og kartofler ;) Imorgen står den på hjemmelavet pizza. Torsdag må blive noget restaurant. :unsure:

Anmeld

28. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

igår var vi på restaurant. Jeg har simpelthen haft sådan lyst til hienz-ketchup (og spist det dagligt i 2 uger), så vi fik spaghetti med pølsestykker og masser af ketchup idag. Tror graviditeten spiller en rolle i forhold til heinz - kan normalt ikke lide ketchup ;) I morgen står den på boller i karry. Trænger sådan til krydret mad, efter alt det fede..

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

dittelouisea@hotmail.com skrev:
igår var vi på restaurant. Jeg har simpelthen haft sådan lyst til hienz-ketchup (og spist det dagligt i 2 uger), så vi fik spaghetti med pølsestykker og masser af ketchup idag. Tror graviditeten spiller en rolle i forhold til heinz - kan normalt ikke lide ketchup ;)I morgen står den på boller i karry. Trænger sådan til krydret mad, efter alt det fede..
GGG - kunne godt være tilbøjelig til at give dig ret i at graviditeten spiller ind i Heinz-lysten ;) - men kender nu faktisk en del 'lige flyttet hjemmefra' eller ungkarle, der også er glade for pasta og Heinz :P Heldigvis spiser du det da sammen med noget og ikke rent!!!!

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

- og i dag endte vi så med hjemmelavet pizza - uhm. Bassen er ret glad for at være pizzabager, så det blev det til i dag. Den ser lækker ud, så nu venter vi bare på at den er færdigbagt og min mand kommer hjem. Selvfølgelig lige til spisetid :P

Anmeld

29. december 2010

Johannamor-vb

Vi fik nok af flæskesteg, and og rødkål - og fyldte de sidste rester af kød og kartofler i fryseposer; så kan de bruges til biksemad om en uges eller måneds tid. Og så har vi ellers kastet os over nem mad af kølekabets rester plus fryserens standardindhold - pasta med tomatsovs, kinawok-grønsager o.lign. Mad med en helt anden smag end julemad. I dag har jeg været på storindkøb som forberedelse til nytårsaften plus den kommende uges sunde, velsmagende og magre mad. Fra og med mandag morgen er jeg på kur 1-2 måneder, så jeg lige får smidt de sidste kilo...

Anmeld

29. december 2010

MetteNB-vb

Johannamor skrev:
Fra og med mandag morgen er jeg på kur 1-2 måneder, så jeg lige får smidt de sidste kilo...
Den med kur fra på mandag er vist også nødvendigt her. Kan vist dog ikke nøjes med et par måneder. Lige lykkedes mig at tage en god slat kg på igen..... Så bliver vist en sej omgang...... men i gang skal jeg....

Anmeld

30. december 2010

MetteNB-vb

ARRGGGG - på arbejde stod menuen på wraps med laks. Det var lige, hvad jeg kunne tænke mig. Desværre var juleindkøbene ikke dækkende, så der var hverken wraps eller laks...... Derfor havde morgenvagten taget medister op...... GRRRRRR ikke lige hvad jeg havde lyst til. Fik dækket behovet i juledagene....... Hvad har I andre været så heldige at få til aftensmad i dag

Anmeld

30. december 2010

Caidas-vb

I dag har vi fået laksefilet med kartofler og ovnbagte grønsager. Ellers har den stået på brændende kærlighed, kylling og spaghetti med kødsovs. Masser af rå grønsager. Og julefrokost hos min mor søndag. I morgen bliver det så til hamburgerryg med enten blomkål eller spinat og brune kartofler. Og dessert: chokomousse :kok: :uhm:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.