Min søn elsker Mcqueen, bumle og alle de andre ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.968 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. december 2010

Freja og Tokes mor-vb

Min søn elsker McQueen, bumle og alle de andre fra Cars. Ligger du inde med noget fra Cars, så skriv løs i denne tråd. Jeg er især på udkig efter lastbilen med plads til 16 biler i og iøvrigt også alt andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Mor-3-vb

Hejsa er selv mor til 2 drenge der er toseet med cars :laugh: har fundet en hjemmeside, hvor man kan købe mange ting med cars, den er dansk... kan ikke lige huske hva den hedder. Men ska nok lige give et tip, når jeg finder den igen...

Anmeld

29. december 2010

Freja og Tokes mor-vb

Det ville bare være alle tiders :cheer: Toke er 2 3/4 år og ELSKER dem virkeligt. Han har fået en lille McQueen bil og 2 Bumle biler og lur mig, ham skal holde dem i hans hænder når han skal sove :unsure:

Anmeld

29. december 2010

Mor-3-vb

mine fik hver et lege tæppe med køler killekøbing og en Mcqueen bil... de bliver 3 til febuar.. vi købte den der bumle højt på strå.. kan godt forslå den, hvis han ikke har set den... :cheer:

Anmeld

29. december 2010

Freja og Tokes mor-vb

Altså han har et par film med dem, men lige hvad de hedder aner jeg ikke. Der er en som stort set kun handler om Bumble, hvor 'han' er jeg fortæller og der er en hel del små historier, hvor 'han' naturligvis er helten. Derudover har jeg så kigget lidt på Trendsales, Gul & Gratis, Den Blå Avis og Qxl omkring ting dertil, men synes at det er lidt pø om pø med hvad jeg kan finde og det der er, koster næsten det samme som nyt. Jeg har set sådan en lastbil som der kan være op til 16 biler i, som jeg synes er meget smart for den kan man tage med og der kan bilerne også opbevares i. Derudover har jeg ikke rigtig kendskab til det. Var først lige begyndt at finde ud af hvem der var hvem i hele hans Byggemand Bob serie..... :blush: For ikke at tale om hele samlingen med Brio togbaner osv.

Anmeld

1. februar 2011

janie-vb

min søn er også vild med Cars, man kan købe biler fra Cars på Yourkids.dk,super netbutik og ofte rigtig gode tilbud.

Anmeld

1. februar 2011

Kirle-vb

Åh min søn er også bare vild med Cars ;) Kender dog ikke den store mac med plads til alle bilerne. Har dog den med bad osv...

Anmeld

1. februar 2011

nikkeneje1-vb

Vi har købt cars væg-ur og vægdekorationer i Jysk Sengetøjslager. MVH Anette

Anmeld

3. februar 2011

MAMMARAZZI-vb

Min søn er også totalt vild med Cars B) Prøv www.disney.com/cars

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.