Bruger I jeres mødregruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg synes mødregruppen er lidt uoverskuelig, fordi det er et helt kvartal (1. kvartal 2010).. hvis det var delt ind i måneder ville jeg nok bruge den mere, men bruger primært graviditet... synes mødregruppen er så spredt ud over lang tid (terminer) alligevel, at jeg ligeså godt kan bruge graviditet hvor der utvivlsomt er flere der kigger

knus Caroline 15+3 (termin 26. feb. 2010)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Diana...

MetteT skriver:

Nej, 14 dage og hun havde været 2009'er...

Men nu blev 2008 bare vores år

Blev gravid, blev gift og fik mine skønne længe ventede datter..

Knus

Et år kan ikke blive mere perfekt 

Anmeld

7. september 2009

Sweet1978

Jeg gjorde et forsøg lige da jeg blev opmærksom på den, og alle sagde velkommen og du skal nok lære os og kende selvom vi har fulgt hinanden længe mm. Men det er bare svært at komme ind i intern/indforstået snak og gad heller ikke lave alle indlæg 2 gange for at skrive direkte til dem og så til alle andre. Så jeg bruger nu kun de almene debatter så må dem fra mødregruppen fange mig der.

Anmeld

7. september 2009

tumle81

Jeg bruger mest mødre gruppen, for jeg glemmer helt at der er en grupper der omhandler graviditet

Jeg bruger også mødregruppen fra min store datter, men er aldrig kommet igang med den fra min søn (han er fra juli 2007)

Knus Kathrina 32+6

Anmeld

7. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, jeg bruger mødregruppen rigtig meget for min datter og jeg synes ikke, at det gør noget, at det er for et kvartal (1. kvartal 2009) og ikke for en måned

Der er stort set intet aktivitet i min mødregruppe for min dreng som er fra oktober 2007

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.