Julekalenderen, igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. december 2010

AyLa-vb

Hej Ville bare høre om vinderne af dagens julekalender spørgsmål trækkes dagligt, og evt. hvor de offentliggøres???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Webredaktøren-vb

I julekalender-boksen på forsiden står der 'Se hvem der har vundet' og der er også et link under 'Konkurrence-vindere' på konkurrencesiden. Se også vinderne her! Vinderne udtrækkes dagligt og offentliggøres løbende i løbet af december.

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

Ok tak for svar. Det havde jeg vist overset. Så har jeg altså et spørgsmål mere, forneden på det link du har sat ovenfor står der noget i stil med at hvis man ikke har vundet endnu, kan man deltage en ekstra gang.. Hvor mange gange kan man deltage på en dag?? Det da en underlig regel synes jeg, hvis man kan deltage flere gange... Så kan jeg jo smide 200 besvarelser ind om dagen og øge mine chancer for at blive udtrukket, eller hvordan???

Anmeld

13. december 2010

Webredaktøren-vb

Hej igen, Ja, det kan du i princippet godt - hvis du orker ;) Der gælder samme regler i julekalenderen som i vores øvrige konkurrencer, at man godt må deltage flere gange. Man skal dog udfylde formularen igen, så det sætter jo for de fleste en begrænsning, så de næppe når op og deltage 200 gange.

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

Hvis man ikke har andet at lave og virkelig gerne vil vinde hvad end det nu er der er på højkant skulle det vist nok kunne lade sig gøre at deltage et par 100 gange.. Ligger der nogen logik bag den regel? Ud over at dem der har tid til at deltage flere gange er de oplagte vindere- hvert gang. Ved godt det er sat lidt på spidsen, men jeg synes da det er lidt mystisk.

Anmeld

13. december 2010

Webredaktøren-vb

Tja, der er jo endnu ikke to vindere, der er blevet trukket to gange, så i praksis tror jeg ikke, at problemet er så stort - men du kan da prøve at deltage 100 gange, og se hvor lang tid det tager ;) Julekalenderens mange flotte præmier er sponseret af forskellige firmaer, der selvfølgelig har interesse i at blive eksponeret så mange gange som muligt. Hvis du sidder i tre timer og kigger på en præmie, mens du deltager igen og igen, så får firmaet fuld valuta for pengene, og I får dermed også igen til næste år et stort udvalg af skønne præmier.

Anmeld

13. december 2010

AyLa-vb

Det tror jeg sgu at jeg vil gøre ;) juleaften, holder alligevel ik jul kan jeg jo bruge lidt tid på at fyre besvarelse efter besvarelse afsted.. ;) ;)

Anmeld

13. december 2010

Webredaktøren-vb

He he - jeg ved fra de tidligere år, at chancerne er større juleaften end de øvrige dage, da langt færre har tid til at deltage den 24. december... til gengæld er der meget fine præmier på højkant. Held og lykke :)

Anmeld

13. december 2010

Laurie-vb

Det er nu også snydt... den 24. december er jeg i internetfri zone...

Anmeld

13. december 2010

desirefinck-vb

Syntes det er lidt dumt at man kan deltage flere end engang. Vinder chancerne skulle være lige for alle.. Jeg ville da gerne vinde noget også.. og deltager også nogle gange hver dag.. men med en lille der skriger hver eneste time så er der bare ikke ret meget tid til det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.