Ladies, eksperter :) Har I gode råd til eller erfaring med, hvordan jeg kan hjælpe mit skrantende immunforsvar? Jeg er træt af et skrantende helbred! Jeg har hostet i 2-3 uger nu, for et par uger siden havde jeg hele 5 sygedage på en uge, og nu ligger jeg her igen :dry: Jeg tror ikke, det er kold lungebetændelse, da jeg bortset fra hosten ikke rigtig matcher symptomerne.
I det meste af efteråret har jeg ikke været helt på toppen, men det er svært at sige, hvad der er årsagen. Jeg har haft det rigtig svært på jobbet med min chef, og det har selvfølgelig påvirket mig meget og i sig selv været et yderst stressende arbejdsforhold. Jeg er ret sikker på, at det er en del af forklaringen, men jeg vil alligevel gerne prøve at gøre mit gennem kost, kosttilskud, motion mv.
Jeg tager dagligt 1 multivitaminpille, 1 kapsel fiskeolie samt folsyre, da jeg prøver at blive gravid. Generelt synes jeg, vi spiser rimelig sundt og varieret, og jeg dyrker motion 2 gange om ugen. Tiden er ikke rigtig til mere.
Frugt og især grønsager prøver jeg at spise endnu mere af, men hvilke er ekstra gode vitaminbomber?
Anmeld