Hvordan får jeg bedre immunforsvar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. december 2010

ma08-vb

Ladies, eksperter :) Har I gode råd til eller erfaring med, hvordan jeg kan hjælpe mit skrantende immunforsvar? Jeg er træt af et skrantende helbred! Jeg har hostet i 2-3 uger nu, for et par uger siden havde jeg hele 5 sygedage på en uge, og nu ligger jeg her igen :dry: Jeg tror ikke, det er kold lungebetændelse, da jeg bortset fra hosten ikke rigtig matcher symptomerne. I det meste af efteråret har jeg ikke været helt på toppen, men det er svært at sige, hvad der er årsagen. Jeg har haft det rigtig svært på jobbet med min chef, og det har selvfølgelig påvirket mig meget og i sig selv været et yderst stressende arbejdsforhold. Jeg er ret sikker på, at det er en del af forklaringen, men jeg vil alligevel gerne prøve at gøre mit gennem kost, kosttilskud, motion mv. Jeg tager dagligt 1 multivitaminpille, 1 kapsel fiskeolie samt folsyre, da jeg prøver at blive gravid. Generelt synes jeg, vi spiser rimelig sundt og varieret, og jeg dyrker motion 2 gange om ugen. Tiden er ikke rigtig til mere. Frugt og især grønsager prøver jeg at spise endnu mere af, men hvilke er ekstra gode vitaminbomber?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Longovital er rigtig rigtig godt!!! Og jeg kan varmt anbefale dig bogen Spis dig til et stærkt immunforsvar af Kirsten Hartvig. Den koster omkring 100 kr (du kan måske nå at ønske dig den i julegave!), den er rigtig interessant og er kryddret med opskrifter og fødevarer der booster dit immunforsvar.... Med de to ting, bog og Longovital, så skulle du kunne gå barfodet gennem næste vinter! :laugh:

Anmeld

12. december 2010

MetteNB-vb

Åh har desværre ikke nogen ideer - kender kun alt for godt det der dårlige immunforsvar. Vil prøve at følge Helenes råd. Håber, det kan hjælpe dig. Ellers kan jeg godt tænke, at du måske skal revurdere dit arbejdsliv. Du skriver, det er stressende. Er det på den travle måde eller kan du være stresset? Jeg vil give dig ret i, at det kan være en del af årsagen. Måske, der var et andet job, der kunne være bedre for dig?

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

Tak for jeres svar :) Helene, jeg vil bestemt prøve dine råd - og jeg vender tilbage næste vinter med en tilbagemelding på
Med de to ting, bog og Longovital, så skulle du kunne gå barfodet gennem næste vinter! :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh: Mette, jeg er også kommet frem til, at livet bare er for kort til at blive banket af en uduelig chef :angry: Jeg er begyndt at søge nyt job, men har det lidt ambivalent med kombinationen jobsøgning og at jeg er i fertilitetsbehandling, som endnu ikke har givet pote :dry:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.