Kold lungebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.526 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Webredaktøren-vb

Efter sigende er der en kold lungebetændelse-epidemi i omløb - har I allerede været syge eller frygter I at blive ramt? Min knægt har hostet og været syg i to uger, og nu er han heldigvis i bedring, så nu kommer vi ikke til lægen og får afklaret, om han var ramt af netop den virus. Der er jo ikke så meget at gøre ved det, men i det omfang, det kan lade sig gøre, så får mine børn en ekstra fridag og så krydser jeg fingre for, at knægten ikke får en tur mere :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Kirle-vb

Tja nej egentlig ikke men Tjalfe havde en omgang kold lungebetændelse i foråret så tror vi har været igennem den omgang. Vi havde virus med hoste og hvæsen for nogle uger siden og der sagde lægen at vi havde den virus der kunne give komplikationen kold lungebetændelse så tror at vi på frb har været igennem den omgang ;) Men som al sygdom - man må være opmærksom på faresignaler og ellers prøve at være rolig. Synes heldigvis at det bliver nemmere jo ældre de små er ;)

Anmeld

8. december 2010

Spunk-vb

Her er hele familien på antibiotika mod lungebetændelse. Spunken og jeg har hostet i ugevis og til sidst begyndte manden også, så sidste torsdag tog vi alle til lægen sammen. Heldigvis er hosten næsten væk nu og vi sover derfor bedre om natten igen.

Anmeld

9. december 2010

Det er stadig mig-vb

Næ ingen hosten og den slags hér. Men hver gang jeg skriver sådan noget, så er der én der får det :laugh:

Anmeld

10. december 2010

fie_b_c-vb

tja, vi har så været i gang siden slut sept! bl.a. pga. en idiot af en læge som sagde at min datter da bestemt ikke fejlede noget!!!! grrr... indtil vi røg en tur på børneafdelingen og fik konstateret lungebetændelse og rs virus i vild galop.... og hun hoster stadig. vi er nu på 4. slags medicin for hosten, men denne virker, så nu får vi alle sovet. aaaahhh!så nu skal vi bare vente.....-det synes jeg så bare jeg allerede har gjort rigeligt :(

Anmeld

11. december 2010

Soap-vb

Nej jeg frygter ikke hver gang nogen råber ulven kommer med sygdom om det er sars eller fugleinfluenza eller hvad de nu har fundet på i år, men det er da god tv og mange folk sluger det jo råt :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.